آرشیو دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، شماره ۸۴۵۵
ورزشی
۱۶

مصاحبه و خبر

برگزاری مراسم تشییع پیکر اسکویی

مراسم تشییع پیکر زنده یاد مسعود اسکویی گوینده و مجری ورزشی و پیشکسوت رادیو، صبح دیروز در مسجد بلال سازمان صدا و سیما برگزار شد. در این مراسم شروین اسبقیان معاون وزیر ورزش و جوانان، مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک، تعدادی از روسای فدراسیون ها و جمعی از پیشکسوتان ورزش و رسانه حضور داشتند. پیکر زنده یاد اسکویی که روز 12 اردیبهشت به رحمت خدا رفت، ظهر دیروز در قطعه نام آورانبهشت زهرا (س) به خاک سپرده شد.

واعظ: مدیران جدیداسیر فضای مجازی نمی شوند

واعظ آشتیانی، مدیرعامل سابق استقلال معتقد است که مدیران هلدینگ خلیج فارس برای تصمیم گیری درباره آینده کادر فنی این باشگاه اسیر فضای مجازی نخواهند شد. واعظ می گوید: «باید دید نگاه مجموعه جدیدی که مالکیت استقلال را بر عهده گرفته است، چه خواهد بود. باید ببینیم همانطور که آقای خطیر را در این مقطع نخواستند، در پایان فصل هم سرمربی فعلی تیم را می خواهند یا نمی خواهند؟ استراتژی شان چیست؟ به دنبال مربی خارجی هستند یا مربی داخلی با فاز دیگری؟ آینده استقلال به تصمیم گیری های آینده مجموعه برمی گردد. اعتقاد من این است که هلدینگ خلیج فارس به دنبال این نیست که خودش را اسیر فضای مجازی کند و در حوزه تصمیم گیری برای باشگاه استقلال، توجهی به فضای مجازی و فشارهای روانی که از آن بابت هست، ندارد. من فکر می کنم اگر تصمیم و استراتژی تعریف شده ای داشته باشند، کار خودشان را به واسطه هیات مدیره جلو خواهند برد.» آشتیانی در پایان گفت: «توصیه من این است که هر چه دو باشگاه استقلال و پرسپولیس آرامش بیشتری داشته باشند، هم به نفع هواداران شان است، هم به نفع باشگاه هاست و هم بخشی از فضای فوتبال کشور را به سمت آرامش می برد.»

6 خرداد جام جهانی فوتسال قرعه کشی می شود

مسابقات جام جهانی فوتسال 2024 ازبکستان 6 خردادماه در شهر سمرقند قرعه کشی می شود.این رقابت ها با حضور 24 تیم در شش گروه چهارتیمی در شهرهای تاشکند، اندیجان و بخارا از 24 شهریور تا 15 مهرماه انجام می شود.طبق سیدبندی جام جهانی؛ ایران به همراه کشورهای ازبکستان، برزیل، اسپانیا، آرژانتین و پرتغال در سید یک قرار گرفت. قزاقستان، پاراگوئه، اوکراین، مراکش، تایلند و پاناما در سید دو ، کاستاریکا، گواتمالا، ونزوئلا، نیوزیلند، کوبا و لیبی در سید 3 و کشورهای افغانستان، آنگولا، کرواسی، فرانسه، هلند و تاجیکستان در سید 4 قرار دارند.