آرشیو دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، شماره ۸۴۵۵
حوادث
۱۲

از گوشه و کنار ایران

قتل زن جوان با ضربه های چاقو در بهشهر

درگیری زن جوان با مردی آشنا در شهرستان بهشهر منجر به قتل شد.

سرهنگ علی اکبر قلی پور، فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر چاقوکشی در شهرستان بهشهر، بلافاصله ماموران به محل حادثه اعزام شدند و در بررسی های اولیه دریافتند، درگیری بین خانمی 33 ساله با یک مرد جوان به علت مشکلات شخصی بوده است که زن جوان با چاقو از ناحیه قفسه سینه و پشت مجروح شده و با حضور عوامل اورژانس به مرکز درمانی منتقل شد اما با وجود تلاش کادر درمان، به علت شدت جراحات وارده جان باخت.

کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی بلافاصله برای شناسایی و دستگیری قاتل با هماهنگی قضایی وارد عمل شدند و با اشراف اطلاعاتی و اقدامات ویژه پلیسی متهم به قتل در کمتر از یک ساعت شناسایی و دستگیر شد.

مهار آتش در مغازه شارژ سیلندر گاز

آتش سوزی یک مغازه شارژ سیلندرهای گاز در روستای طلوت بابل با تلاش به موقع آتش نشان ها مهار شد.

سیدمازیار حسنی، مدیرعامل سازمان آتش نشانی بابل گفت: آتش سوزی صبح یکشنبه در این مغازه شارژ سیلندرهای گاز به سامانه 125 ستاد فرماندهی عملیات گزارش شد. بلافاصله 2 ایستگاه آتش نشانی به همراه 10 آتش نشان و تجهیزات کامل در کمترین زمان ممکن خود را به محل حادثه رساندند. بررسی ها نشان داد آتش سوزی از چند سیلندر گاز در مغازه حدودا 45 متری آغاز شد و به سرعت در حال سرایت به سایر سیلندرها، دیواره و بخش های دیگر مغازه بود. این حادثه با حضور به موقع آتش نشانان قبل از سرایت آتش به سایر سیلندر ها و اماکن اطراف و بروز خسارت سنگین به سختی مهار شد.

نجات 15 گردشگر گمشده در جنگل های نوشهر

امدادگران جمعیت هلال احمر مازندران جان 15 گردشگر گمشده در ارتفاعات نوشهر را نجات دادند.سمانه حمیدی نیا، رئیس جمعیت هلال احمر نوشهر گفت: شامگاه شنبه به پایگاه امداد و نجات جمعیت هلال احمر نوشهر واقع در منطقه سی سنگان خبر رسید که 15 مسافر از استان های البرز و تهران به علت آشنا نبودن به نقاط جنگلی نوشهر گم شده اند. پس از دریافت این پیام 2 گروه 9 نفره از امدادگران جمعیت هلال احمر برای یافتن این افراد راهی روستای کوشکسرا و جنگل تنگه دار شدند و حوالی ساعت 24 شنبه پیدا و سالم به خانواده هایشان تحویل داده شدند.

مرگ راننده پراید در تصادف هولناک

سرعت زیاد خودروی ال 90 و برخورد با یک دستگاه پراید در بلوار شهدای گمنام رشت، جان راننده پراید را گرفت.سرهنگ امیر طالبی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان گفت: یک دستگاه خودروی ال 90 که با سرعت حدود 120 کیلومتر بر ساعت در بلوار شهدای گمنام رشت در حال حرکت بود، با خودروی پراید بشدت برخورد کرد و راننده پراید در دم جان باخت. همچنین بر اثر این تصادف خودروی ال 90 واژگون و سه سرنشینش محبوس شدند که با کمک آتش نشانان نجات یافته و به بیمارستان منتقل شدند. علت این تصادف تخطی از سرعت مطمئنه و ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه ال 90 بود.

دستگیری سه جوینده گنج در خانه شخصی

سه حفار غیرمجاز در یکی از روستاهای شهرستان قروه پس از حفر گودالی به عمق 15 متر دستگیر شدند.سرهنگ محمدرضا زارعی، فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان گفت: طبق گزارش اعلامی به این اداره در سنندج مبنی بر حفاری غیرمجاز در منزل شخصی یکی از روستاهای شهرستان قروه بررسی ها و تحقیقات در دستور کار قرار گرفت و با همراهی فرماندهی انتظامی بخش سریش آباد قروه، سرپرست اداره میراث فرهنگی قروه و یگان شهرستان و پس از بازدید از منزل شخصی، سه نفر با هویت بومی شناسایی و دستگیر شدند.متهمان اقدام به حفر یک چاله به عرض 2 متر و عمق 15 متر به قصد کشف اشیای تاریخی کرده بودند که پرونده قضایی برای عوامل دستگیرشده تشکیل و این موضوع از طریق مراجع قانونی در حال پیگیری است.

کشف 12 کیلو هروئین از سه خودرو

ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی آذربایجان غربی از سه دستگاه خودرو در مسیر ارومیه - تبریز 12 کیلوگرم هروئین کشف و سه متهم را دستگیر کردند.سرهنگ حسن درستی، رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: در پی دریافت اخباری مبنی بر اینکه افرادی به صورت باند، اقدام به انتقال موادمخدر به ارومیه می کنند، رسیدگی به موضوع در دستور کار اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی استان قرار گرفت و با عملیات ضربتی پلیس، خودرو متهمان در مسیر ارومیه - تبریز توقیف و در بازرسی از آنها 12 کیلوگرم مواد مخدر از نوع هروئین کشف شد. در این رابطه سه دستگاه خودرو توقیف و 6متهم دستگیر شد.