آرشیو دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، شماره ۶۰۰۲
ورزش
۳۱

خبر

نقره داغ دو میلیاردی

دنیای اقتصاد : در یکی از جنجالی ترین احکام انضباطی سالیان اخیر فوتبال ایران، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال عبدالله ویسی، سرمربی فولاد را به پرداخت دو میلیارد تومان جریمه نقدی بابت انجام مصاحبه غیرفنی محکوم کرد و افزود اگر او این پول را ظرف یک هفته نپردازد، ادامه فعالیتش با مشکل مواجه خواهد شد. به نظر می رسد مجازات ویسی مربوط به مصاحبه او بعد از مساوی هفته قبل با آلومینیوم اراک بوده؛ جایی که سرمربی فولاد در بخشی از سخنانش گفت: «گر کمیته اخلاق و کمیته انضباطی و فدراسیون و سازمان لیگ نمی توانند دخالت کنند و نمی توانند ببینند که چه بازی هایی دارد رقم می خورد و اگر عرضه ندارند، شورای امنیت ملی و حفاظت اطلاعات بیایند وسط و بازی ها را رصد کنند و نگذارند حقی ضایع شود. ما جلوی دوربین یک جور حرف می زنیم و بازی های ما یک جور دیگر در می آید.»

خداحافظی دیوید تیلور

دنیای اقتصاد : به نظر می رسد رقیب سنتی حسن یزدانی بعد از ناکامی در دریافت سهمیه المپیک پاریس، برای همیشه با کشتی وداع کرده است. آن طور که «ایسنا» از قول منابع خارجی خبر داده، دیوید تیلور به عنوان گزینه اول هدایت تیم کشتی اوکلاهاما در نظر گرفته شده که این می تواند به منزله پایان دوران کشتی این کشتی گیر پرافتخار باشد که چندین طلای جهانی و المپیک را به دست آورده است.

در ادامه گزارش مزبور آمده است: «با توجه به عدم تجربه تیلور در مربیگری، جذب تیلور با استانداردها در این ایالت همخوانی نخواهد داشت، ولی نباید فراموش کرد که این کشتی گیر سال ها کنار کائل ساندرسون (قهرمان المپیک 2004 آتن و مربی تیم ملی آمریکا) بوده و ممکن است توانایی انجام این کار را داشته باشد.»