آرشیو چهارشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۸۴، شماره ۲۳۵۸۸
حوادث
۱۳

رئیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ تاکید کرد:

ضرورت همکاری شهروندان با ماموران راهنمایی و رانندگی در ترافیک سنگین فردا

سرویس حوادث: پلیس راهنمایی و رانندگی تهران از شهروندان خواست در روزهای پایانی سال با ماموران راهنمایی و رانندگی برای تسهیل عبور و مرور همکاری کنند.

سردار ساجدی نیا رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران با اشاره به این مطلب گفت: جمع کثیری از شهروندان فردا برای زیارت مرقد مطهر امام خمینی(ره) و قبور شهدا و درگذشتگان خود به بهشت زهرا(س) می روند که جا دارد زمان حرکت و بازگشت خود را طوری تنظیم کنند که تداخلی با ساعات ترافیک سنگین نداشته باشد. وی اضافه کرد: بسیاری نیز فردا سفر نوروزی خود را از مبادی خروجی تهران آغاز می کنند که ماموران ما با تمامی امکانات و با استفاده از 2 فروند بالگرد این مبادی را تحت پوشش دارند و از رانندگان تقاضا می شود حتما با ماموران همکاری کنند. سردار ساجدی نیا به رانندگان توصیه کرد گواهینامه، کارت مشخصات خودرو، بیمه معتبر شخص ثالث و برگ معاینه فنی را به همراه داشته باشند.

رئیس راهور تهران گفت: رعایت سرعت مطمئنه، سبقت مجاز، پرهیز از تغییر مسیر ناگهانی، رعایت حق تقدم عبور، آمادگی جسمی و عدم خستگی، رعایت ظرفیت خودرو و استفاده از کمربند ایمنی از مبدا تا مقصد سبب می شود که رانندگان سفر امنی را داشته باشند.

وی افزود: اجرای طرح زوج و فرد و کنترل محدوده اضطراری شهر تهران تا پایان سال ادامه دارد. سردار ساجدی نیا با اشاره به اینکه در ایام تعطیلات نوروزی معمولا معابر و بزرگراه های شهر تهران خلوت تر است، گفت: مسافران ورودی به تهران و رانندگان حتما مقررات را هنگام تردد در سطح شهر رعایت کنند. وی گفت: شماره تلفن های 110 و 66935577 آماده پاسخگویی به شهروندان در تمام طول شبانه روز و رفع مشکل ترافیکی و ارائه اطلاعات است.