آرشیو چهارشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۸۵، شماره ۲۳۶۰۰
ورزش
۱۴

مهندس علی آبادی:ساختمان جدیدی برای 7 فدراسیون ساکن در مجموعه انقلاب خریداری می شود

معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان تربیت بدنی دستور داد برای 7 فدراسیون ساکن در مجموعه انقلاب، ساختمان جدید و مناسبی خریداری شود.

به گزارش سایت خبری سازمان، مهندس محمد علی آبادی در نشست مشترک عصر امروز خود با روساط فدراسیون ساکن در مجموعه انقلاب که در حضور معاونین سازمان برگزار شد، تاکید کرد: هیچ فرق و تمایزی بین فدراسیون ها و شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی نیست و همه به عنوان یک مجموعه در خدمت ورزش هستیم. بی شک شرایط حاضر هم اقتضاء می کند که مجموعه را به بهترین شکل بگردانیم و تحقق این امر ایجاب می کند که همه چیز در ورزش شفاف باشد تا مجموعه انقلاب نیز به عنوان یکی از زیر مجموعه های ورزش، روی پای خود به لحاظ درآمدی بایستد.

علی -آبادی تاکید کرد: اعتقاد راسخ دارم که فدراسیون ها بایستی به لحاظ تشکیلات اداری در جای خوب و مناسبی مستقر شوند. برای همین نیز سازمان به دنبال این است که یک ساختمان خوب را برای فدراسیون های ساکن در مجموعه انقلاب خریداری کند تا این مجموعه از وضعیت فعلی خارج شود و 30 درصد درآمدهایش هرز نرود. در حال حاضر به لحاظ حجم بالای عبور و مرور در مجموعه انقلاب، نمی توان به درستی ارباب رجوع را کنترل کرد، درحالی که استفاده ارباب رجوع از اماکن و امکانات مجموعه بایستی تابع ضوابطی خاص باشد.

رئیس سازمان تربیت بدنی با تاکید براینکه در مجموعه انقلاب بایستی شرایط سالمی به لحاظ اخلاقی و فرهنگی پیش روی استفاده کنندگان قرار گیرد، گفت: بی شک سازمان ورزش هیچگونه بی اخلاقی و مسایل غیرفرهنگی را برنمی تابد و به دنبال این است که کلیه اماکن ورزشی محیط های امنی برای آحاد مردم باشند.

مهندس علی آبادی همچنین تصریح کرد: جهت گیری کلی سازمان تربیت بدنی این است که همه چیز به سمت فدراسیون ها و هیات های ورزشی جهت یابد و ان شاءالله به شرایطی برسیم که هر یک از فدراسیون ها دارای مکان ها و فضاهای خوبی به لحاظ پیشبرد امور اداری خویش باشند.