آرشیو شنبه ۱۵ مهر ۱۳۸۵، شماره ۱۸۶۳۵
اخبار کشور
۳

در حاشیه سفر رئیس جمهور

¤ در بدو ورود دکتر احمدی نژاد به محل استقرار در کانون شهید بهشتی فیروز کوه، این مکان با حضور مردم شهرها و روستاها مملو از جمعیت شده بود.

¤ در سفر چند ساعته رئیس جمهوری و هیئت همراه به فیروز کوه هیچ طرح عمرانی به بهره برداری نمی رسد بلکه هدف اصلی ریاست جمهوری از این سفر دیدار با مردم اعلام شده است.

¤ برای جمع آوری نامه های مردم به رئیس جمهوری از سوی ستادهای استقبال شهرستان های دماوند و فیروزکوه تدارک خوبی صورت گرفته و افرادی در بین جمعیت حاضر در محل سخنرانی نامه های مردمی را جمع آوری می کنند.

¤ مدتی پس از سخنان رئیس جمهور در جمع مردم دماوند شبکه تلویزیونی العربیه سخنان وی را وارونه بیان کرد.

¤ دکتر احمدی نژاد در سخنانی به کشورهای اروپایی توصیه کرده بود که از فرصت پیش آمده برای مذاکره استفاده کرده و عملکرد غلط خود در 27 سال گذشته را اصلاح کنند. اما «العربیه» سخنان صریح رئیس جمهوری ایران را این گونه ترجمه کرد: اروپایی ها برای مذاکره پیشگام شده اند که من از تلاش آنان تقدیر می کنم. این فرصتی برای مردم ایران است که برای آنچه می خواهد گام بردارد و اشتباه های 27 سال گذشته را اصلاح کند، رویکرد خود را به طرف درست تغییر دهد. این فرصتی برای صلح و حمایت از ملت ایران است و ما از ارزش این فرصت خوب آگاه هستیم.