آرشیو شنبه ۱۵ مهر ۱۳۸۵، شماره ۱۸۶۳۵
اخبار اقتصادی
۴

تسهیلات جدید تامین اجتماعی برای پرداخت فوری هزینه کفن و دفن

براساس قرارداد منعقد شده میان سازمان تامین اجتماعی و سازمان بهشت زهرا(س)، کمک هزینه کفن و دفن بیمه شدگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی، بدون مراجعه بازماندگان متوفی به این سازمان، از اول آبان ماه سال جاری از مجموع هزینه های کفن و دفن متوفی توسط سازمان بهشت زهرا کسر می شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی داود مددی مدیرعامل این سازمان در راستای تکریم از ارباب رجوع و افزایش رضایتمندی بیمه شدگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی طی دستور اداری، ادارات کل تامین اجتماعی تهران بزرگ و شهرستانهای استان تهران را ملزم به اجرای این دستورالعمل از اول آبان ماه سال جاری کرده است.

براساس این گزارش سازمان بهشت زهرا(س) از اول تا پانزدهم هر ماه ریز پرداخت های مذکور را به همراه مدارک مربوطه (دفترچه های درمانی معتبر متوفیان، فیش بانکی و تصاویر جواز دفن) که توسط آن سازمان دریافت می گردد به معاونت اداری و مالی سازمان تامین اجتماعی تحویل داده و پس از تایید مدارک، چک مربوطه جهت سازمان بهشت زهرا(س) صادر و ارسال می شود.

شایان ذکر است مبلغ کمک هزینه کفن و دفن بیمه شدگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی مبلغ یک میلیون ریال می باشد که بابت هزینه های خرید قبر، کفن و دفن و دیگر خدمات مربوطه از سوی این سازمان پرداخت می شود.