آرشیو شنبه ۱۵ مهر ۱۳۸۵، شماره ۱۸۶۳۵
اخبار ورزشی
۱۳

در مراسم تجلیل از برترین دوچرخه سواران جهان، میزبانی جایزه بهترین دوچرخه سوار آسیا را دریافت می کند

دوچرخه سوار ملی پوش ایران از حضورش در مراسم تجلیل از برترین های این رشته خبر داد.

قادر میزبانی، در گفت و گو با ایرنا افزود، دعوتنامه رسمی اتحادیه جهانی به دستم رسیده و من براساس این دعوتنامه باید روز بیست و دوم مهر ماه در شهر میلان جایزه بهترین دوچرخه سوار آسیا را دریافت کنم. وی اظهار داشت به عنوان اولین ایرانی از گرفتن این جایزه احساس خوشحالی می کنم و امیدوارم سایر دوچرخه سواران نیز برای کشورمان افتخار کسب کنند.

سرگروه تیم ملی دوچرخه سواری ایران در بخش دیگری از سخنانش افزود، در این مراسم از هر قاره یک دوچرخه سوار به عنوان ورزشکار برتر همان قاره انتخاب شده و جایزه خود را دریافت می کند. میزبانی افزود، در عین حال یک جایزه ویژه نیز در مراسم اتحادیه جهانی به من داده می شود که برای شرایط بدون خطا و توام با تداوم من در جریان تورها در نظر گرفته شده است.

عضو تیم جیانت تایوان در مورد فعالیت خود در این روزها گفت به همراه حسین عسگری عازم استرالیا هستیم. این دوچرخه سوار تاکید کرد برای شرکت در «سان تور» کشور استرالیا عازم ملبورن هستیم تا به همراه حسین عسگری در تور فوق که از فردا (یک شنبه) آغاز می شود شرکت کنیم. میزبانی افزود ما در این تور تیم جیانت را همراهی خواهیم کرد و من پس از خاتمه تور فوق به ایتالیا سفر می کنم تا در مراسم اتحادیه جهانی حضور پیدا کنم.