آرشیو شنبه ۱۵ مهر ۱۳۸۵، شماره ۱۸۶۳۵
شهرستان ها
۱۱

اجرای طرح های عمرانی شهر اصفهان 500میلیارد تومان هزینه دارد

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان هزینه اجرای طرح های عمرانی این شهر را 500میلیارد تومان اعلام کرد.

مهندس عباس حاج رسولیها رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در جلسه علنی این شورا با بیان این مطلب گفت: تصویب، اجرا و بهره برداری از طرح های عمرانی، فرهنگی، ورزشی و خدماتی شهر اصفهان کاری ارزشمند و تاثیرگذار در زندگی شهروندان بوده است.

وی ارتباط تنگاتنگ مردم با نمایندگان خود در شورای اسلامی شهر را باعث حل مشکلات شهر و شهروندان و استفاده از دیدگاه ها و نقطه نظرات مردم در امور شهر و شهرسازی دانست و افزود: با تحقق مدیریت واحد شهری باید ارتباط شهروندان با نمایندگان خود در این شورا تقویت شود.

سرتیپ کریم نصر اصفهانی عضو شورای اسلامی شهر اصفهان نیز در سخنانی نبود پارکینگ را از مهمترین مشکلات گلستان شهدا اعلام و بر تسریع در احداث سالن بزرگ آن، سرویس های بهداشتی، فضای سبز، محوطه سازی و پارکینگ گلستان شهدا تاکید کرد.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر اصفهان همچنین بر کاهش زمان بندی چراغ های راهنمایی برای جلوگیری از اتلاف وقت و تصادفات و سهولت در رفت و آمد وسایط نقلیه، حضور پلیس در خیابان ها، اجرای طرح تعریض خیابان قدس، ساماندهی مشاغل موجود در این خیابان و تسریع در احداث ترمینال غرب تاکید کرد.

دکتر عدنان زادهوش دیگر عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه گنبد مقبره عالم جلیل القدر مرحوم خاتون آبادی در مجموعه فرهنگی مذهبی تخت فولاد درحال تخریب است، از سازمان میراث فرهنگی و گردشگری خواست در اسرع وقت نسبت به مرمت آن اقدام کند.