آرشیو شنبه ۱۵ مهر ۱۳۸۵، شماره ۱۸۶۳۵
شهرستان ها
۱۱

برای سرمایه گذاری در شهرک های صنعتی کاشان و آران بیدگل نماینده مردم کاشان سرمایه گذاران را فرا خواند

نماینده مردم کاشان و آران بیدگل در مجلس شورای اسلامی از سرمایه گذاران خواست تا در شهرک های صنعتی این دو منطقه سرمایه گذاری کنند.

مهندس علی اصغر گرانمایه پور، گفت: با پیگیریهای به عمل آمده در زمینه توسعه زمین برای شهرک صنعتی منطقه 12 میلیون مترمربع به فضای شهرک اضافه شده و از داوطلبان سرمایه گذاری چه در داخل و چه خارج دعوت می کنیم برای صنایع این منطقه که صنایع کم آب طلب است، اقدام کنند.

گرانمایه پور به استعدادهای کشاورزی منطقه اشاره کرد و اظهار داشت: این منطقه استعداد کشاورزی فراوانی در کشت پسته، زیتون، انار و کلزا که برای اولین بار در این منطقه پاسخ خوبی داده، پرورش شترمرغ با توجه به شرایط سرزمینی کاشان و آران و بیدگل، پرورش ماهی اعم از خوراکی، زینتی و آکواریومی که در حال حاضر در منطقه راوند کاشان شاهد تولید 20 میلیون قطعه ماهی زینتی در سال که به خارج از کشور هم صادر می شود و... دارد.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل یادآورشد: از علاقمندان کارآفرینی می خواهیم با استفاده از قابلیت های این دو شهر به افزایش تولید در کشور، افزایش بنیه صادراتی را بالا ببرند و سازمان های مختلف اعم از ادارات کشاورزی، تعاون، صنایع و فرمانداران این شهر آماده پذیرش داوطلبان سرمایه گذاری هستند.