آرشیو دوشنبه ۷ اسفند ۱۳۸۵، شماره ۱۱۸۶
بورس - فلزات
۱۴

دبیر کمیته اجرایی بورس کالا: مجمع عمومی موسسان شرکت بورس کالای ایران (سهامی عام) برگزار می شود

مجمع عمومی موسسان شرکت بورس کالای ایران (سهامی عام) هفدهم اسفند ماه تشکیل می شود.

علی اکبر هاشمیان دبیر کمیته اجرایی راه اندازی شرکت سهامی عام بورس کالای ایران با بیان مطلب فوق به خبرنگار دنیای اقتصاد گفت: در هشتمین جلسه کمیته اجرایی راه اندازی شرکت سهامی عام بورس کالای ایران که در محل بورس فلزات برگزار شد در خصوص زمان برگزاری مجمع عمومی مؤسسان شرکت سهامی بورس کالای ایران تصمیم گرفته شد.وی ادامه داد: زمان برگزاری مجمع عمومی موسسان شرکت بورس کالای ایران (سهامی عام) 17/12/1385 مشخص شد.هاشمیان اظهار داشت: از کلیه موسسان، پذیره نویسان و نمایندگان قانونی برای شرکت در مجمع عمومی موسسان شرکت بورس کالای ایران (سهامی عام) دعوت به عمل می آید.

وی افزود: در این مجمع تصویب نهایی اساسنامه و انتخاب اولین اعضای هیات مدیره و بازرس قانونی شرکت صورت می گیرد.

وی همچنین ادامه داد: رسیدگی به گزارش هیات موسسان شرکت و تصویب آن و تعیین روزنامه کثیرالانتشار شرکت نیز از دیگر مواردی است که در مجمع عمومی موسسان در مورد آن تصمیم گیری می شود.وی در پاسخ به خبرنگار ما مبنی بر این که آیا کمیته اجرایی راه اندازی بورس کالا باز هم جلسه برگزار می کند یا خیر گفت: ممکن است برحسب ضرورت باز هم شرکت بورس کالا (سهامی عام) تشکیل شود. البته بعد از برگزاری مجمع و انتخاب هیات مدیره این امر بعید به نظر می رسد.

مشروح متن آگهی دعوت به مجمع عمومی موسسان شرکت بورس کالای ایران (سهامی عام) امروز در صفحه 9 روزنامه دنیای اقتصاد درج شده است.