آرشیو چهارشنبه ۹ اسفند ۱۳۸۵، شماره ۱۳۴۳
صفحه آخر
۲۰

پیدا و پنهان

تحصن پدر باطبی

شنیده شد باقر باطبی پدر احمد باطبی در نامه یی ضمن درخواست رسیدگی به وضعیت فرزندش اعلام کرد چنانچه تا 10 اسفند باطبی برای ادامه معالجاتش آزاد نشود به همراه همسرش تحصن خواهد کرد.

ادعای بازداشت یک ایرانی در عراق

خبر دیگر اینکه مقامات امریکایی ادعا کردند فردی را که هویت نظامی دارد در عراق دستگیر کرده اند. امریکایی ها مدعی شدند وی مسوولیت ارسال اسلحه برای شبه نظامیان شیعه عراق را برعهده داشته است.

اعتراض مجدد کارگران

در خبرها آمده است کارگران اخراجی کارخانه کردستان ضمن تجمع مجدد در مقابل اداره کار این استان حضور هیات اعزامی صندوق مهررضا از تهران برای بررسی مجدد پرونده شان را توهین به خود عنوان کردند. گفته می شود این هیات که از صندوق مهررضا تهران به سنندج اعزام شده به منزل و محل کار ضامن های کارگران مراجعه کرده و آنها را در خصوص ضمانت مورد بازخواست قرار داده است.

تعطیلی یک دانشگاه در مازندران

همچنین در خبرها آمده است روز دوشنبه و سه شنبه کلاس های دانشکده علوم انسانی و اجتماعی دانشگاه مازندران تعطیل شد. گفته می شود دانشجویان در اعتراض نسبت به احکام کمیته انضباطی این دانشگاه کلاس های درس را تعطیل اعلام کرده اند.

پرس و جو از جوانان اصفهانی

گفته می شود در یک حرکت از مردان و پسران جوان اصفهانی درباره وضعیت نظام وظیفه و خدمت سربازی آنها پرس وجو شده است.

اخراج پلی تکنیکی ها

شنیدیم حکم اخراج بیش از 50 دانشجوی این دانشگاه صادر شده است. ظاهرا قرار است نامه عدم معافیت این افراد به اداره نظام وظیفه ارسال شود.