آرشیو دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۸۵، شماره ۱۸۷۶۴
اخبار ورزشی
۱۳

تیم امید، هنوز امیدوار است

تیم فوتبال امید ایران از روز دوم فروردین ماه سال آینده تمرینات آماده سازی خود را برای دیدار با تیم اردن در کمپ تیم های ملی آغاز می کند.

تیم امید کشورمان که از دو بازی قبلی برابر استرالیا و عربستان تنها یک امتیاز کسب کرده در شرایطی روز هشتم فروردین ماه سال آینده در تهران میزبان تیم اردن است که برای صعود به بازیهای المپیک پکن نیاز مبرم به سه امتیاز این دیدار دارد. بازیکنان تیم امید کشورمان که در دو دیدار قبلی خود با مشکل گلزنی روبرو بوده اند در بازی با اردن چیزی برای ازدست دادن ندارند و محکوم به پیروزی هستند. باتوجه به اینکه تیم عربستان در حال حاضر با شش امتیاز در صدرجدول این گروه (چهارم) قرار گرفته و تقریبا نیمی از راه صعود را طی کرده، بازیکنان تیم امید کشورمان باید تلاش خود را به کار گیرند تا با پیروزی مقابل اردن و انگیزه ای مضاعف در دیدارهای آینده در پایان راهی مرحله بعد شوند. مربیان تیم امید کشورمان می بایست در روزهای اندک باقی مانده تا بازی با اردن مشکل گلزنی تیم را به حداقل رسانده و روحیه و هماهنگی بازیکنان را بالا ببرند تا با بهترین وضعیت ممکن بازیکنان کشورمان مقابل حریف خود صف آرایی کنند. حسین کعبی و مهرداد پولادی به علت دواخطاره بودن نمی توانند تیم امید کشورمان را در بازی با اردن همراهی کنند.

در دیگر بازی این گروه هم تیم های عربستان و استرالیا با یکدیگر بازی می کنند. در حال حاضر پس از تیم های عربستان و استرالیا که هرکدام با شش و دو امتیاز رده های اول و دوم را به خود اختصاص داده اند تیم های اردن و ایران هم با یک امتیاز در رده سوم و چهارم قرار گرفته اند.