آرشیو شنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۸۶، شماره ۱۸۷۸۶
اخبار کشور
۲

کیهان و خوانندگان

¤ با توجه به فرمایش حضرت علی علیه السلام، که فرمودند: «حق را بشناس و افراد را با حق مقایسه کن» و با توجه به آغاز طرح مبارزه با مفاسداجتماعی و بدحجابی، مشاهده می شود که طیفی آن را حمایت و طیف دیگر آن را تخریب می کنند. اینجاست که به راحتی می توان تشخیص داد کدام روزنامه به حق گام برمی دارد و کدام به ناحق.

شیرازی از تهران

¤ وقتی نیروی انتظامی اعلام می کند در اجرای طرح افزایش امنیت اجتماعی، افراد متخلف را مشاوره درمانی می کند، چرا بعضی ها صحبت از باز شدن پای جوانان به بازداشتگاهها می کنند.

تجرد

¤ به افرادی که می گویند با پدیده بدحجابی باید از طریق کارهای فرهنگی مبارزه کرد لطفا بفرمایند خودشان در این زمینه چه کار کرده اند؟ چرا در مبارزه با مفاسداجتماعی آنقدر کوتاهی کرده اند که کار به اینجا رسیده است؟

محمد امجد

¤ با توجه به حرکت خوب و مناسب نیروی انتظامی و با توجه به برد صدا و سیما و آینده جوانان به دنبال الگوهایی هستند که آنها را سرمشق خویش قرار دهند از صدا و سیما تقاضا می کنیم چار چوبی را برای حاضر شدن در مقابل دوربین شبکه های تلویزیونی داشته باشند که هرکس با هر شکل و قیافه با لباس های تنگ، جلف، موهای آنچنانی روی آنتن نرود.

عباس گلی

¤ بنده اگر سردار احمدی مقدم را از نزدیک ملاقات کنم با افتخار دستان ایشان را بخاطر اجرای طرح مبارزه با مفسدان اجتماعی می بوسم در ضمن از کسانی که در این راه سنگ اندازی می کنند، تعجب می کنم.

منصوری

¤ چرا مرکز گفت وگوی تمدن ها واکنشی به فیلم ضد ایرانی 300 انجام نداد و راه تساهل وتسامح در پیش گرفته، اما در جریان بازداشت تفنگداران متجاوز انگلیسی فریادش گوش فلک را پر کرد؟

رضوانیان از نوشهر

¤ از شهردار محترم تهران که سالها در کسوت سربازی و در خطوط مقدم جبهه خدمت کرده اند انتظار می رود تندیس نیم تنه مشاور هنری سابق دختر فرح را از موزه ای که منتسب به حضرت امیرالمؤمنین علی علیه السلام که وابسته به شهرداری و در نیاوران برپاست پایین بیاورند. سوابق ایشان را از طریق روزنامه کیهان باخبر شدیم.

حمیدی

¤ ما به نمایندگانی رای داده ایم که 4 سال نماینده باشند نه 4 سال و 7 ماه که خلاف قانون اساسی است و از طرفی از عمر دولت خدمتگزار هم بکاهند.

خانم ایجادی از تهران

¤ با اینکه چند روزی بیشتر از اقدام شایسته نیروی انتظامی برای حفظ ارزشهای انسانی و اخلاقی جامعه نمی گذرد خوشبختانه آثار مثبت این طرح قابل مشاهده است. چه خوب است کلیه وزارتخانه ها با صدور دستورالعمل مربوطه برای کارکنان و ارباب رجوع خود در اجرای هرچه بهتر طرح سالم سازی محیط زندگی اجتماعی جامعه با مسئولان و نیروهای انتظامی همدلی کرده و همگام شوند.

حمیدنژاد

¤ واقعا از مسئولان صدا و سیما تعجب می کنم که همزمان با اجرای طرح امنیت اخلاقی سریال مدار صفر درجه را به نمایش درآورده اند. وضعیت ظاهری زنان بازیگر در این سریال نامناسب است.

یک خانم

¤ نمایندگان مجلس به جای تصویب طرح تجمیع انتخابات بهتر است لایحه جامع خدمات ایثارگران را تصویب کنند تا مشکلات بسیاری از خانواده های ایثارگران حل و فصل شود.

همسر یک جانباز

¤ اگر اشغالگران عراق داخل این کشور تکه تکه شوند، حق آنان است. عکسی که روزنامه کیهان مورخه 1/2/86 در صفحه آخر خود از هجوم اشغالگران به خانه شهروندان عراقی چاپ کرد واقعا دلم را به درد آورد. این عکس باید عبرتی برای طرفداران دموکراسی آمریکا باشد.

وهاب زاده از شهر بابک

¤ با این صف های طویلی که برای کارت سوخت هر روز جلوی شعبه های پست تشکیل می شود خدا می داند چه میزان از عمر انسان ها تلف می شود در حالیکه اگر مدیریت خوبی می شد چنین بی سامانی بوجود نمی آید و هزینه آن را نیز مردم که بی تقصیرند نمی دادند.

چراغی

¤ این یک امر طبیعی و معتدل است که هر کارمند و کارگری که سابقه بیشتر و تخصص بالایی دارد باید بیشتر حقوق و مزایا بگیرد. این چه عدالتی است که دولت می خواهد حقوق کارمند و یا کارگری را که چند سال بیشتر سابقه ندارد با حقوق کارمند، یا کارگر دارای 25 سال خدمت مساوی کند؟

احمدی

¤ از دولت نهم می خواهم به وضعیت معیشتی کارمندان مخصوصا کارمندان آموزش و پرورش بیشتر رسیدگی کند. اغلب این افراد با مشکلات اقتصادی دست به گریبان هستند.

یزدان پناه از آمل

¤ به اتفاق خانواده برای هواخوری به کنار رودخانه جاجرود رفته بودیم. متاسفانه اطراف این رودخانه به تصرف زمین خواران درآمده است. اصلا دو متر جا برای نشستن پیدا نمی شود.

شکری

«پاسخ روابط عمومی نیروی انتظامی»

در پاسخ به مطلب مندرج در مورخه 14/10/85 تحت عنوان (معافیت تحصیلی) احتراما به اطلاع می رساند.

سازمان نظام وظیفه ناجا اعلام داشته موضوع از طریق ستاد کل نیروهای مسلح ابلاغ گردیده است و سازمان وظیفه عمومی ناجا همانند سایر وزارتخانه ها و ادارات مربوطه ملزم به اجرای آن می باشد ضمنا در حال حاضر موضوع تحت بررسی بیشتر می باشد.

پاسخ روابط عمومی نیروی انتظامی

در پاسخ به مطلب مندرج در مورخه 17/10/85 تحت عنوان (نصب چراغ راهنمایی در خیابان بهنام) احتراما به اطلاع می رساند.

راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اعلام داشته در خصوص نصب چراغ راهنمایی در خیابان بهنام مکاتبات لازم با معاونت ترافیکی شهرداری منطقه 5 انجام شده است.