آرشیو شنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۸۶، شماره ۱۸۷۸۶
اخبار کشور
۲

باهنر: اصولگرایان از دولت جدا نیستند

محمدرضا باهنر تلاش خبرنگار ایسنا برای القاء اختلاف میان اصولگرایان را ناکام گذاشت و تاکید کرد: اصولگرایان از دولت جدا نیستند.

خبرنگار ایسنا در گفت وگو با رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی با طرح پرسشی مدعی اختلاف میان اصولگرایان در دولت و مجلس شد ولی باهنر در پاسخ به وی گفت: دولت و مجموعه نیروهایی که با عنوان اصولگرایان کار می کنند در زمره اصولگرایان هستند.

باهنر با بیان این که اختلافاتی که گهگاهی بین دولت و مجلس پیش می آید کارشناسی است، عنوان کرد: «بیشترین هماهنگی در سیاست های راهبردی الان بین مجلس هفتم و دولت نهم وجود دارد و ممکن است بر سر موضوع تغییر ساعت و سهمیه بندی بنزین اختلافاتی پیش آید که اینها مشکل نیست و تنها اختلافاتی روزمره و کارشناسی است.»

خبرنگار ایسنا باز در قالب پرسش دیگری و در جهت القای همان اختلاف موهوم میان اصولگرایان مدعی شد که اصولگرایان سعی می کنند این شکاف ها را برای انتخابات مجلس هشتم پر کنند اما برای انتخابات دوره بعد ریاست جمهوری از احمدی نژاد حمایت نخواهند کرد، هنوز تا انتخابات مجلس هشتم فاصله چندین ماهه داریم. اما در خصوص حمایت نکردن اصولگرایان از آقای احمدی نژاد برای انتخابات ریاست جمهوری دوره دهم، شایعاتی است که گفته می شود.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگر قرار باشد همدلی و هماهنگی وجود داشته باشد هم باید در انتخابات مجلس هشتم اتفاق بیفتد، هم در انتخابات ریاست جمهوری.

باهنر در خصوص استفاده جناح مقابل از اختلافات بین اصولگرایان در انتخابات دوره دهم ریاست جمهوری عنوان کرد: «با توجه به نامگذاری امسال به نام اتحاد ملی و انسجام اسلامی کسی نباید از اختلافات رقیبش خوشحال شود و باید تلاش کند اختلافات خودش را نیز به حداقل برساند.»