آرشیو شنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۸۶، شماره ۱۸۷۸۶
اخبار ورزشی
۱۳

جشن 100سالگی شهرداری تبریز با حضور معاون رئیس جمهور

ما معتقدیم با تحقق کامل شوراها و مشارکت مستقیم مردم در امور و فعالیت ها، روند سریعی در کارها ایجاد خواهد شد که این امر به سود دولت نیز است.

«پرویز داوودی»، معاون اول رئیس جمهور در مراسم جشن یکصد سالگی شهرداری تبریز گفت: هیچکس منکر جایگاه، تاثیر و توان شوراها و شهرداریها در بهبود شرایط رفاهی شهرها و مردم نیست و باید نهادهای خدمتگزار به ملت، مورد حمایت قرار گیرند.

وی خاطرنشان کرد: دشمن سعی دارد از طریق تفرقه و نفاق افکنی و جنگ های روانی به اهداف شوم و بد خود برسد ولی ما با توجه به اتحاد ملی و انسجام اسلامی، این توطئه ها را خنثی می کنیم و «متحد» باقی می مانیم و در خدمت به اهداف اسلام و نظام حرکت می کنیم.

داوودی افزود: تبریز و آذربایجان، همواره و در طول تاریخ، پیشگام حرکت های مثبت بوده اند.

معاون اول رئیس جمهور اضافه کرد: ما اکنون به برکت اتکای بی مانندی که به خداوند داریم و با تکیه بر رهبری هوشمندانه رهبر معظم انقلاب اسلامی، اکنون وارد حلقه کشورهای دارای تکنولوژی تولید سوخت هسته ای شده ایم و این موفقیت بی نظیری است که برای هر ایرانی شرافتمندی، افتخارآفرین است.

این گزارش هم چنین حاکی است، داوودی پیش از حضور در مراسم جشن های یکصدساله شهرداری تبریز، در تالار «جمهوری» این شهر و در شورای اداری آذربایجان شرقی خطاب به مدیران اجرایی استان گفت: ما معتقدیم بخش خصوصی باید نقش پررنگی در روند توسعه کشور داشته باشد و با اجرای سیاست های اصل 44قانون اساسی، شکوفایی اقتصادی ایران تحقق خواهد یافت.

گفتنی است در جشن یکصد سالگی شهرداری تبریز، محسن مجتهد شبستری نماینده ولی فقیه طی سخنانی خواستار توجه جدی شوراها و شهرداران به مسایل فرهنگی جامعه شد.

محمدکاظم معمارزاده استاندار آذربایجان شرقی نیز گزارشی از فعالیت ها در شورای اداری استان ارائه داد.