آرشیو یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۸۶، شماره ۶۱۳۲
شهرستان ها
۲۰

رئیس دانشگاه آزاد واحد شهرکرد خبر داد: ارائه 40مقاله تحقیقاتی علمی از دانشگاه آزاد واحد شهرکرد در مجلات و سایت های داخلی و خارجی کشور

دکتر اصغر رئیسی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد در جمع خبرنگاران از اشتغال بیش از هفتصد نفر از قبیل کارمند و هیئت علمی دانشگاه آزاد واحد شهرکرد خبر داد و افزود: طی سال گذشته اعتبارات هزینه شده برای این واحد دانشگاهی ده میلیارد تومان بوده که از هیچ کمک دولتی استفاده نشده است.

وی اظهار داشت: هزینه شهریه های دانشجویی دانشگاه آزاد واحد شهرکرد در حال حاضر با توجه به اقساطی بودن آن مناسب است اما آنچه بیشتر بر خانواده های دانشجویان فشار وارد می کند پایین بودن سرانه درآمد هر خانوار در این استان می باشد. دکتر رئیسی اظهار امیدواری کرد: با برنامه ریزی دقیق مسئولین بتوان در جهت رفع این مشکل که بالا بردن درآمد سرانه خانواده ها می باشد گامی موثر برداشت.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد در خصوص موفقیت های علمی این دانشگاه نیز گفت: دانشجویان این واحد توانسته اند در مسابقات ربوکاپ مقام های خوبی را به دست آورند همچنین در این خصوص 40 مقاله علمی تحقیقاتی در مجلات وسایت های خبری داخلی و خارجی درج شده است. وی اضافه کرد: برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی و وجود 7 نشریه دانشجویی در این واحد از دیگر اقدامات و موفقیت های علمی، هنری و فرهنگی این دانشگاه می باشد.