آرشیو یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۸۶، شماره ۶۱۳۲
شهرستان ها
۱۶

حجت الاسلام والمسلمین راشد یزدی در جلسه ماهانه حسینیه امام رضا(ع)/ ایران اسلامی به عنوان قدرت برتر معنوی جهان مطرح است

جلسه ماهانه مجتمع فرهنگی حسینیه و کتابخانه امام رضا(ع) وابسته به آستان قدس رضوی با حضور آیت الله واعظ طبسی نماینده ولی فقیه درخراسان و تولیت آستان قدس رضوی، علمای اعلام، روحانیون، جمعی از مسئولان استان و شهرستان و دیگر اقشار مردمی برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین راشد یزدی طی سخنانی با تاکید بر فرمایشات نوروزی رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع زائرین و مجاورین بارگاه منور رضوی، گفت: وجود رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، پشتوانه ای محکم برای امت اسلام و ملت ایران است.

وی با تصریح بر اینکه ملت ایران از اقتدار لازم در جهان برخوردار است، افزود: امروز ایران اسلامی به عنوان قدرت برتر معنوی جهان مطرح است و با وجود جوانان برومند و دانشمند فرهیخته، در جهات مختلف علمی نیز به توفیقات چشمگیر و خیره کننده ای رسید ه ایم.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به نقش تعیین کننده مدیریت و رهبری در هر جنبش و انقلاب، به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان سال اتحاد ملی و انسجام اسلامی اشاره کرد و گفت: اگر اتحاد ملی وجود نداشته باشد، کارها به نتیجه مطلوب و موثر نخواهد رسید، لذا بایستی قومیت های مختلف کشور تحت لوای اسلام در جهت حفظ این اتحاد مبارک تلاش نمایند.

وی افزود: انسجام اسلامی همان چنگ زدن امت اسلام به ریسمان الهی و دوری از تفرقه است و علت نفاق و درگیری در میان برخی ملت های مسلمان جهان فقدان همین انسجام اسلامی است.