آرشیو سه‌شنبه ۱ خرداد ۱۳۸۶، شماره ۱۸۸۰۷
شهرستان ها
۱۱

10 خرداد ماه آغاز می شود حرکت کاروان زائران خمینی برای سیزدهمین سال از اصفهان به مرقد امام «ره»

برای سیزدهمین سال پیاپی، کاروان دوی امدادی «عاشقان حسینی، زائران خمینی» 10 خرداد ماه سال جاری حرکت خود را از اصفهان به سمت مرقد امام (ره) آغاز خواهد کرد.

سرهنگ پاسدار محمود افقری مدیر روابط عمومی مجتمع دانشگاهی امیرالمومنین(ع) نیروی زمینی سپاه اظهار داشت: تعداد 1200 نفر ازدانشجویان این مجتمع دانشگاهی مسیر شهر اصفهان تا مرقد امام (ره) را برای اولین بار در سه محور مستقل به صورت امدادی طی می کنند.

وی با اشاره به اهداف این کاروان دوی امدادی تصریح کرد: سر سپردن در راه پیمان الهی، تجدید میثاق با آرمان های امام راحل و ولی امر مسلمین حضرت آیت الله خامنه ای (مد ظله العالی)، بزرگداشت ایام سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) و زنده نگه داشتن حماسه های جاویدان، تجدید پیمان با آرمان های شهدای گرانقدر انقلاب و دفاع مقدس و افزایش قابلیت های جسمی و روحی در افسران جوان سپاه، اعلام حضوری جدی در تمام صحنه ها از جمله فرهنگی، علمی، ورزشی، ازجمله اهداف کاروان دوی امدادی «عاشقان حسینی، زائران خمینی» است.

سرهنگ پاسدار افقری افزود: این کاروان 10 خرداد ماه سال جاری از گلستان شهدای اصفهان حرکت خود را آغاز و با عبور از 160 شهر و روستا از استان های اصفهان، مرکزی، قم و تهران عصر روز 13 خرداد ماه به مرقد مطهر امام خمینی (ره) خواهند رسید.

وی با اشاره به برنامه های این کاروان گفت: دانشجویان در طی این مسیر ضمن زیارت و تجدید عهد با شهداء ، 200 گلزار شهید را غبارروبی و از 180 خانواده آنان سرکشی خواهند کرد.