آرشیو یکشنبه ۶ خرداد ۱۳۸۶، شماره ۳۶۴۸
صفحه آخر
۲۴

سالن های تئاتر چشم انتظار نمایش های تازه

همچنان که مجموعه تئاتر شهر نمایش های جدید را انتظار می کشد، نمایش پنجره فولاد (سیدجواد هاشمی) در سالن اصلی این مجموعه روی صحنه است و نمایش های خیال روی خط موازی (حمیدرضا آذرنگ) و ددالوس و ایکاروس (همایون غنی زاده) نیز در تالارهای چهارسو و سایه به کار خود ادامه می دهند. اجرای نمایش ددالوس و ایکاروس تاکنون چهار بار تمدید شده است.

نمایش پلنگ خال هایش را پاک می کند نیز جای خود را در تالار قشقایی به تراژدی تردید (رضا صابری) داد.

این مجموعه در نیمه دوم خرداد و تیر ماه شاهد اجرای نمایش های لبخند باشکوه آقای گیل (هادی مرزبان)، عشقه (محمد رحمانیان)، پینوکیو (علی اصغر دشتی و نسیم احمدپور) و خانواده تت (مائده طهماسبی) خواهد بود.

در تالار کوچک هم نمایش «باد شیشه را می لرزاند» (مهدی کوشکی) اجرا می شود. این نمایش ساعت 18‎/30 در این تالار به صحنه می رود، اما تالار هنر هم به روال هفته های گذشته با دو نمایش ویژه کودک و نوجوان فعالیت خود را ادامه می دهد.

خانه نمایش اداره تئاتر نیز فعالیت خود را با اجرای نمایش «آگاممنونیزم» نوشته و کار محمد میرعلی اکبری ادامه می دهد. این نمایش نیز ساعت 18‎/30 در این تالار اجرا می شود.

در تالار سنگلج هم از این هفته با پایان یافتن اجرای نمایش «سلطان و سیاه»، نمایش «آن سوی پنجره» به مناسبت ایام فاطمیه روی صحنه می رود.