آرشیو سه‌شنبه ۵ تیر ۱۳۸۶، شماره ۱۸۸۳۴
شهرستان ها
۱۱

به منظور شرکت در اجلاس آتش نشانی ها آتش نشانان 55کشور اسلامی بزودی در آمل گردهم می آیند

اجلاس علمی کاربردی آتش نشانی های 55کشور اسلامی بزودی در آمل برگزار می شود.

علی اکبریان فرماندار آمل در جلسه ای که با حضور مسئولان اجرایی استان برگزار شده بود، با اعلام خبر فوق عملکرد سازمان آتش نشانی آمل در سطح استان و کشور از لحاظ تجهیز امکانات و گسترش فرهنگ ایمنی در جامعه را مثبت ارزیابی کرد و گفت: باید مقامات استانی براساس شاخصهای حوادثی به شهرها توجه کنند.

وی در خصوص برگزاری اجلاس 55کشور اسلامی در شهر آمل افزود: برجستگی که در شهر آمل وجود دارد قابلیت خودش را نشان داده و این برای شهر آمل و استان مازندران مایه مباهات است که این اجلاس بزرگ در این شهر برگزار می شود.

براساس این گزارش مهندس مسعود فرزانه رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی مازندران گفت: در پی سفر ریاست دانشگاه علمی کاربردی کشور و بازدید از مرکز علمی کاربردی سازمان آتش نشانی آمل و وجود ظرفیت و قابلیت منحصربفردی که در این مرکز وجود دارد برگزاری این اجلاس با همکاری دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور در این شهر مطرح شد که با موافقت حاصله این اجلاس به مدت3روز برگزار خواهد شد.

گفتنی است این اجلاس به منظور کسب تجربه و انتقال آموخته ها است و به همین منظور اتحادیه آتش نشانان کشورهای اسلامی همزمان با اجلاس شروع به کار می کند.