آرشیو چهارشنبه ۹ آبان ۱۳۸۶، شماره ۳۷۷۵
داخلی
۵

سلام ایران

سایت سنجش

برای تکمیل ظرفیت دانشگاه ها باید از طریق سایت سنجش ثبت نام می کردیم متاسفانه علی رغم تلاش شبانه روزی موفق به ثبت نام نشدیم چون اطلاعات مورد نیاز را در دست نداشتیم.

جوادی

کارت سوخت

ساکن خرم آباد تنکابن و بازنشسته فرهنگی هستم. مدتی پیش کارت سوختم را دزدیدند که آن را باطل کردم اما هنوز کارت سوخت مجددی به دست من نرسیده است.

پالیزبان

ضعف خدمات عمومی

شهرک کوثر واقع در منطقه 5 فردیس کرج دارای این مشکلات زیر است:

1 داشتن کوچه های خاکی 2 ولتاژ پائین برق و ضعف فشار آب 3 ضعف آنتن دهی موبایل 4 جمع آوری نامناسب زباله 5 عدم نظافت معابر 6 عدم نصب تابلوی اسامی کوچه ها، از شهردار و سایر ارگان های ذی ربط تقاضای رسیدگی داریم.

محمدی

قطع برق

در منطقه مسکونی ما واقع در شهرزیبا بلوار تعاون خیابان مولودی قطع و وصل مکرر برق داریم.

سالک

تشکر و تقدیر

از وزیر محترم مسکن تقاضا داریم تعاونی مسکن معلولان را در اولویت واگذاری زمین های 99 ساله قرار دهد. همچنین از ایشان به خاطر حذف قید تاهل در واگذاری این زمین ها بی نهایت سپاسگزاریم.

حسن صفا

ظرفیت کلاس ها

ظرفیت دانش آموزان کلاس پایه اول ابتدایی در منطقه 12 تهران بسیار زیاد و گاهی تا 35 دانش آموز می رسد از مسئولان ذیربط تقاضای رسیدگی داریم.

محمدزاده

ساعات اضافه کار

از کارکنان پیمانکاری شرکت مخابرات هستیم که ساعات کار ما بیش از ساعات کار موظف سازمان تامین اجتماعی و وزارت کار است روزهای پنجشنبه هم مطابق با روزهای عادی باید از 8 صبح تا 5 بعدازظهر کار کنیم در صورتی که این موضوع قانونی نیست.

محمدی

نصب پل عابر پیاده

سه راه گوهردشت کرج نیاز به یک پل عابر پیاده دارد مردم برای عبور و مرور در این منطقه مشکل دارند.

علی اکبر

تاخیر در تلفن

شرکت مخابرات اعلام کرده علی رغم تاثیر در واگذاری تلفن ها این تلفن ها حداکثر با 3 ماه تاخیر تحویل خواهد شد. می خواستم بگویم سیم کارت ثبت نامی من از تاریخ 86‎/5‎/1 بوده که هنوز تحویل نشده است.

بابک مقدم از رشت

گازکشی

ساکن شهرک ولیعصر شهرستان اسلام آباد غرب هستم و مدت 5 سال است در انتظار گاز هستیم.

جابری