آرشیو چهارشنبه ۹ آبان ۱۳۸۶، شماره ۳۷۷۵
حوادث
۲۲

3 بار اعدام مجازات داماد جنایتکار/قضات دادگاه کیفری استان تهران رای دادند

گروه حوادث: داماد کینه جو که در اقدامی جنون آمیز خانواده همسرش را به قتل رساند، از سوی 5 قاضی دادگاه کیفری استان تهران به 3 بار اعدام محکوم شد.

عامل جنایت وقتی پی برد همسرش حاضر به ادامه زندگی با او نیست، مرتکب این جنایت شد و پس از فرار در خانه یکی از دوستانش در اراک به دام افتاد. شامگاه دوشنبه 27 آذر 85 وقتی دختر جوانی به خانه شان در خیابان عارف شمالی برگشت، در برابر جنایتی هولناک قرار گرفت. او در کمال ناباوری با جسد خون آلود خواهر 24 ساله اش «زینب» و اجساد پدر و مادرش «قربان علی» و «معصومه» مواجه شد.با گزارش حادثه به کلانتری 114 غیاثی بلافاصله گروهی از ماموران پلیس خود را به محل جنایت رساندند، در بررسی های پلیسی مشخص شد اعضای خانواده از سوی یک قاتل آشنا غافلگیر شده اند. از سوی دیگر کارآگاهان پی بردند رضا - داماد 27 ساله خانواده - 4 سال پیش با «زینب» ازدواج کرده و بارها زن جوان به خاطر اختلاف های شدید با حالت قهر به خانه پدرش برگشته است.در ادامه بررسی ها، پلیس ردی از مسیر فرار داماد کینه جو یافت که نشان می داد وی در خانه یکی از دوستانش حوالی شهرک ولیعصر اراک پنهان شده است. سوم دی ماه نیز کارآگاهان وی را پس از ردیابی دستگیر کردند.سرانجام با اعترافات متهم به هر 3 جنایت و بازسازی صحنه، قرار مجرمیت وی صادر شد و پرونده در اختیار دادگاه کیفری استان تهران قرار گرفت.

در جلسه علنی دیروز که در شعبه 71 دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی نورالله عزیزمحمدی برگزار شد، پس از قرائت کیفرخواست از سوی «حیدری» نماینده دادستان و درخواست قصاص متهم از سوی اولیای دم وی در دفاع از خود گفت: «برای برگرداندن زنم به خانه پدرش رفتم. او در خانه تنها بود. اما همان موقع میان ما مشاجره در گرفت و ناگهان با چاقو به او حمله کردم. بعد از این که او جان داد، به کمین دیگر اعضای خانواده نشستم تا این که مادرزن و پدرزنم به خانه آمدند. در فرصت مناسب هر دو نفرشان را کشتم. بعد هم پس از درآوردن حلقه عروسی از دست جسد همسرم به اراک فرار کردم.»

با این اعترافات و دریافت آخرین دفاعیات متهم، قاضی عزیزمحمدی و 4 قاضی مستشار وارد شور شدند و به اتفاق آرا داماد کینه جو را به 3 بار قصاص نفس - اعدام - محکوم کردند.