آرشیو چهارشنبه ۱۶ آبان ۱۳۸۶، شماره ۶۲۸۶
صفحه آخر
۲۴

شهرام ناظری: سمفونی مولانا منتشر می شود

شهرام ناظری باور دارد که با گرفتن نشان شوالیه آواز ضروری است با دقت و کنترل بیشتری بر کارهایش نظارت کند تا نتیجه پخته تری را ارائه کند. او می خواهد گره ای را از نابسامانی اوضاع موسیقی کشور باز کند.

ناظری که عنوان پاواروتی ایران به وی اطلاق شده است، درباره انتشار سمفونی مولانا در ایران به ایسنا گفت:قراراست انتشارات سروش این سمفونی را منتشر کند؛ این اتفاق در راستای کنترل بیشتر بر انتشار آثارم صورت می گیرد.

او توضیح داد: حدود 30 سال است که کارهایم بدون اجازه و اطلاع از شبکه های مختلف رادیو و تلویزیون پخش و منتشر می شوند، اکنون به این نتیجه رسیده ام که باید کنترل بیشتری بر این حوزه داشته و پخته ترعمل کنم.

وی تصریح کرد: هدف اصلی من این است که با کارهای خود نابسامانی را برطرف و گره ای را باز کنم، تا راه جدید، سالم تر و مطمئن تری برای جوانان و موسیقی دانان و فضای کلی موسیقی کشور باز شود.این آواز خوان که در مقبره شمس تبریزی، اجرایی را برای اهالی خوی، مسئولان فرهنگی و سینماگران کشور به صحنه برده است، همچنین تصریح کرد: اجرای کنسرت در چنین فضایی و با این سیل جمعیت که ایستاده و حتی از درخت ها هم بالارفته بودند، کار سخت و پراضطرابی بود، اما به طور قطع چنین اجرایی برای برگزارکنندگان، تجربه ای جدید در جهت اجراهای بهتر محسوب می شود.