آرشیو یکشنبه ۲۰ آبان ۱۳۸۶، شماره ۱۵۳۶
صفحه آخر
۲۰

پیدا و پنهان

«883» میلیون لیتر بنزین را پیدا کنی: خبرگزاری «الف» وابسته به احمد توکلی نماینده تهران در بخش تحلیلی خود از رشد 11 درصدی واردات بنزین خبر داد. بنابر این گزارش شرکت ملی نفت در سال گذشته 9 میلیارد و 994 میلیون و 880 هزار لیتر بنزین به کشور وارد کرده است که نشان دهنده رشد 11 درصدی است. در همین حال گمرک در گزارشی آورده میزان واردات در همان دوره بیانگر 9 میلیارد و 161 میلیون و 165 هزار و 773 لیتر است. این گزارش با تاکید بر اینکه بین این دو آمار نزدیک به 883 میلیون لیتر اختلاف وجود دارد از مسوولان خواسته درباره این حجم بنزین توضیح دهند. این حجم بنزین سهمیه 9 میلیون خودروی شخصی در ماه است.

هیات های مذهبی در سفرهای استانی: گفته می شود حاج منصور ارضی یکی از مداحان کشور از این پس در سفرهای استانی دولت، رئیس جمهور را برای برگزاری مراسم های مذهبی همراهی می کند. ارضی با تاکید بر اینکه «هیات های مذهبی می توانند به دولت برای حل مشکلات یاری برسانند»، گفت: می خواهیم هیات ها در هر استان جمع شوند و زمینه های کمک رسانی به مردم را بررسی کنیم.

دست رئیس جمهور را باز گذاشتم: علی لاریجانی علت استعفایش را «باز گذاشتن دست رئیس جمهور محترم» عنوان کرد. دبیر پیشین شورای عالی امنیت ملی با تاکید بر اینکه فعلا نمی خواهد درباره دلایل استعفایش حرفی بزند، گفت: با محاسبه همه جوانب، مصلحت کشور را در باز گذاشتن دست رئیس جمهوری محترم دانستم.

انتقاد احمدی نژاد: شنیدیم بخشی از سخنان محمود احمدی نژاد در بیرجند از سوی خبرگزاری ها سانسور شد. به گزارش فردا احمدی نژاد در جریان این سفر به شدت از «کسانی که شیوه مردمی دولت و رئیس جمهور را تمسخر می کنند» انتقاد کرد.