آرشیو سه‌شنبه ۸ امرداد ۱۳۸۷، شماره ۱۵۸۱
خبر
۲

تشکیل شورای ویژه انتخابات در موتلفه

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی از تشکیل شورای ویژه انتخابات ریاست جمهوری دهم در این حزب خبر داد.

محمدنبی حبیبی در گفت وگو با «ایسنا» با بیان اینکه در هر انتخاباتی در مرکز سیاسی، وقت ویژه ای برای بحث و بررسی مسائل انتخاباتی گذاشته می شود، افزود: شورای ویژه انتخاباتی ترکیبی از مسوولان موتلفه در مرکز سیاسی است که از مدتی پیش کار خود را در مورد انتخابات ریاست جمهوری دهم آغاز کرده است. وی افزود: ما تا این تاریخ روی معیارها، ارزیابی شرایط فعلی کشور و رصد کردن این موضوع که کدام یک از اصول گرایان قصد نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری دهم را دارند به بحث و بررسی پرداخته ایم و این احتمال وجود دارد که در نیمه دوم سال جاری بحث جدی مصادیق و اشخاص را آغاز کنیم.

حبیبی همچنین از برگزاری اجلاس دبیران استان ها و شهرستان های حزب متبوعش در اواخر مردادماه خبر داد و گفت: یکی از مباحث مهم مورد بحث و بررسی در این اجلاس بحث انتخابات ریاست جمهوری خواهد بود.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در پایان با بیان اینکه اجلاس احزاب کشورهای اسلامی نیز در نیمه دوم سال جاری برگزار خواهد شد، گفت: در حال حاضر درباره طرح برگزاری این اجلاس بررسی هایی در حال انجام است و باید گفت که تعداد احزاب شرکت کننده در اجلاس آینده نسبت به اجلاس قبل افزایش پیدا خواهد کرد.