آرشیو سه‌شنبه ۱۵ امرداد ۱۳۸۷، شماره ۱۹۱۴۹
اخبار کشور
۱۴

بیانیه نیروی مقاومت بسیج دشمنان هیچ گاه قادر به توقف روند متعالی سپاه نیستند

نیروی مقاومت بسیج با صدور اطلاعیه ای فرا رسیدن روز پاسدار و روز جانباز را به ملت قهرمان ایران و پاسداران حریم ولایت و غرورآفرینان سپاه اسلام تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی نیروی مقاومت بسیج، در بخشی از این اطلاعیه با اشاره به این که روز پاسدار تقویت فرهنگ ایثار و شهادت در نسل سوم است، آمده است: حمد و سپاس خدای بزرگ را که در ماه شعبان، ماه سراسر نورانی، قدوم سبز پیشوایان آسمانی را در سال شکوفایی و نوآوری با حلاوت پیروزی حزب الله قهرمان در مقابل آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی، دستیابی ایران اسلامی به فن آوری هسته ای بیداری ملت های مسلمان و آزادیخواه جهان و عزت و شکوفایی روزافزون اسلام عزیز با سرور و شادمانی دوچندان به نظارت نشسته ایم.

این اطلاعیه در بخش دیگری افزوده است: همه افتخار سپاه پاسداران آن است که تلاش دارد در راه حسین بن علی(ع) گام بردارد و کارنامه 30ساله سپاه حاکی از آن است که همواره جز در خط رهبری و مقام عظمای ولایت، ره نسپرده است.

سپاه پاسداران شجره طیبه درخت تناور انقلاب اسلامی است، همان که بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی درباره آن فرمودند: اگر سپاه نبود کشور هم نبود.

سپاه رشد و بالندگی خود را در میادین سخت نبرد و بحران های رنگارنگ به دست آورده است و لذا از آنچنان آب دیدگی برخوردار است که دشمنان و استکبار جهانی با همه ترفندهایی که به کار می گیرند قادر نیستند تا روند رو به رشد و توسعه این نهاد که حقیقتا رسالت خود را پاسداری از اصول و ارزش های انقلاب می داند، متوقف سازند.

در بخش دیگر این اطلاعیه آمده است: افتخار و مباهات بر دلیرمردان سپاهی که هرساله روزشان را به عطر خوش میلاد بزرگ و آسمانی امیر قلب ها و دل های مردم آزاده جهان، حضرت اباعبدالله الحسین(ع) معطر می سازند و عزت خویش را در کوی دلدادگی به آن امام همام و در طریق آن سترگ مرد جهان بشریت جست وجو می کنند.

در بخش پایانی این اطلاعیه ضمن پاسداشت یاد و نام شهیدان پاسدار آمده است: پاسداران و بسیجیان همچنان خود را خادم ملت و در خدمت انقلاب و نظام می دانند و اینک در بهترین شرایط آمادگی دفاعی قرار دارند و جواب هرگونه تجاوز به سرزمین مقدس ایران اسلامی را خواهند داد.