آرشیو سه‌شنبه ۱۵ امرداد ۱۳۸۷، شماره ۱۹۱۴۹
شهرستان ها
۱۱

فرماندار گنبد کاووس: 106 پایگاه اطلاعات اقتصادی خانوارهای گنبدی را جمع آوری می کنند

گنبد کاووس- خبرنگار کیهان:

106پایگاه، جمع آوری اطلاعات اقتصادی خانوارهای شهری و روستایی شهرستان گنبد کاووس را برای اجرای طرح تحول اقتصادی دولت به عهده خواهند داشت.

«غلامعلی سوسرایی» فرماندار شهرستان گنبد کاوس در جلسه هماهنگی اجرای این طرح گفت: از مجموع پایگاه های پیش بینی شده که تماما در مدارس مستقر می شوند، 51پایگاه در سطح شهر گنبدکاووس، یک پایگاه در «اینچه برون»، 44پایگاه در بخش مرکزی و 10پایگاه نیز در بخش «داشلی برون» قرار دارد. وی افزود: طرح تحول اقتصادی دولت در راستای توزیع عادلانه و هدفمندکردن یارانه ها اجرا می شود تا دهک های پایین جامعه نیز بتوانند از یارانه های تخصیصی دولت مستقیما برخوردار شوند. سوسرایی گفت: این طرح در سطح شهرستان گنبد کاووس در سه مرحله اجرا می شود که مرحله نخست آن یعنی توزیع رایگان فرم ها از اول مردادماه همزمان با دیگر مناطق کشور آغاز می شود و تاکنون 50درصد فرم های اولیه جمع آوری اطلاعات اقتصادی خانوارهای گنبدی در اختیار اداره پست شهرستان قرار گرفته است و بقیه فرم ها نیز بزودی در اختیار شهرستان قرار می گیرد.

فرماندار گنبدکاووس همچنین گفت:فرم های اولیه در مناطق شهری از طریق 20 دفتر خدمات ارتباطی و درمناطق روستایی ازطریق دهیاری ها به صورت رایگان در اختیار خانوارها قرارمی گیرد.