آرشیو سه‌شنبه ۱۵ امرداد ۱۳۸۷، شماره ۱۹۱۴۹
حوادث
۱۵

دستگیری زوجی که در منزل اقدام به سقط جنین می کردند

بازپرس شعبه ششم دادسرای جرایم پزشکی از دستگیری و بازداشت زوجی که در منزل مسکونی شان اقدام به سقط جنین می کردند خبر داد و گفت: متهمان با صدور قرار قانونی روانه زندان شدند.

به گزارش ایسنا، ابوالحسن رضایی، در تشریح این پرونده اظهار کرد: با وصول گزارشی مبنی بر انجام سقط جنین در داخل منزل مسکونی در منطقه تهرانسر و بعد از انجام تحقیقات غیرمحسوس و تایید صحت گزارش، اذن ورود به منزل به ماموران داده شد.

وی با اشاره به این که از منزل مسکونی این زوج جنین سه ماهه ای کشف شده است، گفت: ماموران با ورود به منزل ابزارآلات، داروی انجام سقط و مقادیری داروهای روان گردان کشف کردند و این زوج دستگیر و محل فعالیت آنها پلمب شد.

رضایی با بیان این که این زن دستگیر شده مدعی شده است که کار سقط را فرد دیگری انجام می داده و او فقط محل را آماده و در این رابطه از او پول دریافت می کرده، افزود: تاکنون متهمان قادر به معرفی این فرد نشده اند و احتمالااین ادعا واهی است.

بازپرس شعبه ششم دادسرای جرایم پزشکی با اشاره به این که این زن و شوهر فاقد تخصص و بی سواد هستند، افزود: طبق ادعای این زوج، آنها صیغا 99 ساله دارند.

رضایی افزود: اتهام دخالت غیرمجاز در امور پزشکی و سقط جنین عمدی، نگهداری ماهواره و تجهیزات استفاده از آن و نگهداری مواد روان گردان به متهمان تفهیم شده که آنها پذیرفته اند و آخرین دفاع نیز اخذ شده است و متهمان با قرار قانونی روانه زندان شده و به زودی قرار مجرمیت این پرونده صادر و جهت رسیدگی به دادگاه ارسال می شود.