آرشیو چهارشنبه ۱۶ امرداد ۱۳۸۷، شماره ۳۹۹۴
ورزشی
۲۴

تیم ملی والیبال و نیاز به تمرینات تاکتیکی

مدیر فنی جدید تیم ملی والیبال در خصوص آخرین وضعیت این تیم گفت که بازیکنان از نظر جسمانی وضعیت خوبی دارند اما به لحاظ تاکتیکی باید کار بیشتری صورت بگیرد. حسینعلی مهرانپور با بیان این مطلب افزود: در کل شرایط خوب است. نیازی نداریم که حالابازیکنان را به اوج آمادگی جسمانی برسانیم. با این حال مجبوریم به خاطر سفر به ترکیه خودمان را آماده تر کنیم.

وی با اشاره به وضعیت مطلوب اردوی بابلسر خاطرنشان کرد: محل برگزاری اردو مکان مناسبی است که امکانات خوبی دارد. از طرفی دور شدن از هیاهوی شهر و فاصله گرفتن از مشکلات زندگی این فرصت را به بازیکنان تیم و اعضای کادر فنی داده است تا بتوانیم حداکثر استفاده را از اجرای برنامه های مورد نظر ببریم و خارج از همه کاستی ها به انجام تمرینات کارآمد فکر کنیم.

مدیر فنی تیم های ملی همچنین درباره بازی های جام کنفدراسیون آسیا گفت: بازی در بین هفت تیم برتر آسیا و کسب عنوان در خور توجه قطعا در شرایط کنونی کار آسانی نیست اما هدف اصلی ما این است که یک جایگاه شایسته آسیایی کسب کنیم. بازی در گروهی که کم نام و نشان ترین تیمش تایلند، میزبان مسابقات است و نیز همگروهی با کره و چین به طور حتم آسان نخواهد بود ولی با شناختی که از آنها داریم به آینده امیدواریم.

مدیر فنی تیم ملی با اشاره به این نکته که نزدیک بودن تفکرات سرمربی و مدیر فنی لازمه پیشرفت است، گفت: قطعا تصمیم نهایی را در تیم ملی سرمربی می گیرد اما من به عنوان مدیر فنی در حیطه کاری خود مشورت های لازم را به مربیان می دهم. بنابراین باید بین ما آنقدر هماهنگی وجود داشته باشد که تفکرات موجود در خصوص مدیر فنی در تیم های ورزشی بازسازی شود.