آرشیو دوشنبه ۲۸ امرداد ۱۳۸۷، شماره ۶۵۰۲
ورزشی
۳۱

اخبار المپیک

برخورد نامناسب با خبرنگاران

برخی ورزشکاران ایرانی که در این دوره از رقابتهای المپیک نتایج ضعیفی کسب کردند در برخورد با خبرنگاران رفتار مناسبی ندارند. در حالی که ورزشکاران حاضر در رقابت های المپیک نمایندگان 70 میلیون ایرانی در پکن هستند و در قبال ناکامی های خود در این مسابقات موظف هستند پاسخگو باشند. برخی از آنها در پکن با خبرنگاران که بعد از پایان مسابقات قصد مصاحبه دارند رفتار های مناسبی نداشته و با بهانه های واهی حاضر به پاسخگویی نیستند.

هشتمین مدال طلای فلپس ازآب

مایکل فلپس موفق شد با کسب هشتمین مدال طلا، رکورد مارک اسپیتز با 7 مدال طلادر رقابت های المپیک 1972 مونیخ را بشکند. شناگر 23 ساله آمریکایی، هشتمین مدال طلای خود را در ماده 4 در 100 متر مختلط امدادی به دست آورد تا رکوردی دست نیافتنی در رقابت های المپیک بر جای بگذارد.

حدادی: شرمنده مردم هستم

پرتابگر دیسک کشورمان پس از ناکامی در رقابتهای دوومیدانی المپیک گفت: با وجود تلاشی که انجام دادم نتوانستم انتظارات جامعه ورزش را برآورده کنم. احسان حدادی که به عنوان یکی از امیدهای کاروان ایران در المپیک معرفی شده بود، پس از ناکامی در صعود به مرحله نهایی این بازیها در جمع خبرنگاران حاضر در محل برگزار مسابقات گفت: تمام توان خود را برای موفقیت به کار گرفتم اما به خاطر این ناکامی احساس شرمندگی می کنم.حدادی در حالی که اشک می ریخت گفت: مدت ها بود به سختی تمرین می کردم و امیدوار بودم که مصدومیتم مانع از نتیجه گیری نشود اما نتوانستم توقعات و انتظارات را بر آورده کنم و از این بابت شرمنده مردم هستم.