آرشیو سه‌شنبه ۵‌شهریور ۱۳۸۷، شماره ۶۵۰۹
شهرستان ها
۱۶

استاندار خراسان شمالی: شورای مشارکت مردمی بهزیستی باید به دور از مشی سیاسی و کاملامردمی باشد

بجنورد- خبرنگار رسالت:

استاندار خراسان شمالی در اولین جلسه شورای مشارکت های مردمی بهزیستی گفت: یکی از وظایف اصلی شورای مشارکت مردمی این است که به دور از مشی سیاسی باشد تا بتواند افراد بیشتری را جذب نماید.

مهندس جهانبخش اظهار داشت: در فرایند جلب مشارکت های مردمی، اطلاع رسانی درصد بیشتری را به خود اختصاص می دهد چون با اطلاع رسانی و اطلاع یابی، برنامه های مشارکتی مادی و معنوی و سیاستگذاری و برنامه ریزی بهتر و موثرتر انجام می شود.

وی با اشاره به نبود بانک اطلاعات خیرین در استان خراسان شمالی گفت: شناسایی پتانسیل ها و گروه های هدف و نیازسنجی در جامعه معلولین، ما را در برنامه ریزی بهتر کمک می کند. وی افزود: شورای مشارکت های مردمی باید مردمی باشد چون عزم و اراده مردم در طول تاریخ انقلاب اسلامی قابل ستایش است. استاندار خراسان شمالی گفت: باید قانون و مقرراتی که ما در ایجاد گسترش مراکز غیر دولتی در رابطه با بهزیستی محدود نمی نماید شناسایی کنیم و با اصلاح قوانین بتوانیم به جامعه بهزیستی کمک نماییم. مهندس جهانبخش با تاکید به فرمانداران و بخشداران گفت: مردم خیر و با عطوفت ایران اسلامی در تمام نقاط کشور وجود دارند لذا با هماهنگی و تشکیل این شورا در تمام بخش ها و شهرستان ها می توان اقدامات خوبی را انجام داد.