آرشیو یکشنبه ۳۱‌شهریور ۱۳۸۷، شماره ۲۳۸۶
حوادث
۱۹

مزاحم تلفنی، برای دختر جوان پیام مرگ ارسال می کرد

گروه حوادث: مزاحم تلفنی ناشناس که دختر جوانی را به اسیدپاشی و قتل تهدید کرده بود، تحت تعقیب پلیس تهران قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار «جام جم»، هفته گذشته دختر جوانی به شعبه هشتم دادیاری دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 2 تهران مراجعه و از مزاحم ناشناسی شکایت کرد و به دادیار سلیمی مقدم گفت: یک ماه قبل فردی ناشناس با تلفن همراهم تماس گرفت و شروع به فحاشی کرد و بعد از چند دقیقه، تلفن را قطع کرد.

به گمان این که مرد تماس گیرنده بیمار روانی است، توجهی به حرف های وی نکردم، اما 2 روز بعد چندین مرتبه با من تماس گرفت و تهدید به اسیدپاشی کرد، که از ترسم گوشی را خاموش و خود را داخل اتاقم محبوس کردم.شاکی ادامه داد: وحشت کرده بودم و نمی دانستم مرد ناشناس چرا برایم ایجاد مزاحمت می کند. او باز هم برایم پیام های غیراخلاقی و پیام مرگ می فرستاد و تهدید می کرد که به روزهای آخر زندگی ام رسیده ام و بزودی مرا به قتل می رساند.

از سایه خودم هم می ترسیدم تا این که ماجرا را به خانواده ام در میان گذاشتم و در ادامه متوجه شدیم این فرد با سوءاستفاده از نام یکی از همکاران برادرم با منزلمان تماس گرفته و پس از جلب اعتماد مادرم، شماره تلفن برادرم را هم گرفته و برای او هم پیام های مرگ و غیراخلاقی ارسال کرده است.وی در ادامه گفت: هر لحظه گمان می کنم، مزاحم ناشناس، من و یکی از اعضای خانواده ام را به قتل می رساند.بنابراین گزارش، با اطلاعاتی که شاکی در اختیار دادیار سلیمی مقدم قرار داد، پرونده برای ادامه تحقیقات به مرکز پلیس تهران ارسال شد.