آرشیو یکشنبه ۳۱‌شهریور ۱۳۸۷، شماره ۱۶۲۴
بورس - شرکت ها
۱۰

صندوق عشایر صاحب دو کرسی از هیات مدیره «فخاس» شد

فارس- اعضای حقوقی هیات مدیره جدید شرکت فولاد خراسان انتخاب و معرفی شدند.

مجمع عادی به طور فوق العاده شرکت 100 میلیارد تومانی فولاد خراسان روز پنچ شنبه گذشته برگزار شد و طی آن اعضای حقوقی هیات مدیره جدید این شرکت انتخاب و معرفی شدند.

بر اساس این گزارش، صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر، سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات، شرکت تامین سرمایه امین، صندوق بازنشستگی کارکنان فولاد و تولید و توسعه مواد فلزی به عنوان اعضای حقوقی فولاد خراسان معرفی شدند.

این شرکت ها باید نسبت به معرفی نمایندگان حقیقی خود اقدام کنند. صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر با 42درصد مالکیت، سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات با 25درصد و صندوق بازنشستگی کارکنان فولاد با 22 درصد از جمله سهامداران اصلی فولاد خراسان محسوب می شوند و آخرین قیمت هر سهم این شرکت در 26 شهریور 486 تومان بود که با پیش بینی سود 852 ریالی دارای نسبت قیمت به درآمد 5/7 مرتبه ای است.

گفتنی است، شرکت تامین سرمایه امین به نمایندگی از صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر وارد هیات مدیره «فخاس» شده است که با این وصف «ومعادن» سه کرسی از هیات مدیره این شرکت فولادسازی را صاحب شد و سهامدار عمده جدید نیز دارای 2 کرسی از هیات مدیره فولاد خراسان است.