آرشیو یکشنبه ۳۱‌شهریور ۱۳۸۷، شماره ۲۳۸۶
ورزش
۱۸

میزبانی کشتی فرنگی قهرمانی کشور در راه شیراز- تهران

گروه ورزش:با آن که میزبانی رقابت های کشتی آزاد قهرمانی ایران در روزهای 17 و 18 مهرماه در شهرستان ساری قطعی به نظر می رسد؛ اما برگزاری مسابقه های کشتی فرنگی قهرمانی کشور در شیراز با کناره گیری غیرمنتظره زین العابدین عرب از مسوولیت هیات کشتی استان فارس در هاله ای از ابهام قرار دارد.

رقابت هایی که زمان برگزاری آن 25 و 26 مهرماه تعیین و اعلام شده بود، عارف ربطی، دبیر فدراسیون کشتی در این خصوص اعلام کرد: قرار بود این مسابقه ها در شیراز برگزار شود؛ اما با شرایط پیش آمده احتمال دارد آنها آمادگی برگزاری این مسابقه ها را نداشته باشند. به همین دلیل احتمال دارد درباره زمان و مکان برگزاری این رقابت ها تجدیدنظر شود و مکان برگزاری کشتی فرنگی قهرمانی کشور از شیراز به تهران انتقال یابد.

5 مسابقه انتخابی برای کشتی آزاد تهران

در حالی که کمتر از 20 روز به زمان برگزاری کشتی آزاد قهرمانی کشور در ساری باقی مانده، هنوز ترکیب تیم تهران مشخص نشده است. با این که از سوی اکبر فلاح، سرمربی تیم کشتی آزاد تهران کشتی گیران 2 وزن 66 و 74 کیلو مشخص و معرفی شده اند؛ ولی برای گزینش نفرات 5 وزن دیگر قرار است مسابقه انتخابی برگزار شود.

رقابت های انتخابی برای تکمیل شدن تیم کشتی آزاد تهران صبح روز چهارشنبه این هفته در باشگاه کارگران برگزار خواهد شد.

در 55 کیلو، فرزان بهرامی قهرمان سال 2003 جوانان جهان به مصاف حسین رحیمی نایب قهرمان سال 2008 جوانان جهان می رود. برنده این کشتی باید با مهرداد حدادی مبارزه کند.

برای تعیین فرد منتخب 60 کیلو، مصطفی آقاجانی به مصاف عبدالله زاده می رود و با انجام مسابقه بین علیرضا ضیایی و رضا گودرزی، کشتی گیر 84 کیلو تهران معرفی خواهد شد.

در وزن 96 کیلو ابتدا بهنام تقی پور و علیرضا رباط مرادی با هم کشتی می گیرند، سپس برنده این مسابقه رودرروی منافی، نفر اول انتخابی استان قرار می گیرد.

در وزن 120 کیلو در حالی که قبلااعلام شده بود، امید گل محمدزاده در ترکیب تیم تهران قرار دارد؛ اما در نهایت با انجام مسابقه بین علیرضا طلوعی و مهران رشیدی، سنگین وزن تهران در قهرمانی کشور مشخص خواهد شد.