آرشیو سه‌شنبه ۲ مهر ۱۳۸۷، شماره ۲۳۸۷
جامعه - حوادث
۱۷
حق با شماست

دانشجو همراه با رایانه!

نورمحمد آدینه از بروجرد: چرا مصوبه اصلاح شده مجلس شورای اسلامی درخصوص (نحوه بازنشستگی) جانبازان مشمول قانون کار (20 سال سابقه کار) و تامین اجتماعی ابلاغ و اجرا نمی شود؟

یک هموطن: بسیاری از کسبه توان بیمه کردن خود و خانواده خود را هم ندارند، پس چرا سهام عدالت به این قشر تعلق نمی گیرد؟

عیاد کعبی زاده از ماهشهر: یک سال و نیم است که صندوق مهر امام رضا(ع) شهرستان ماهشهر برای پرداخت وام خوداشتغالی به من وعده و وعید می دهد و وقتی علت را جویا می شوم، می گویند بودجه ندارد.

رضایی از تهران: مشمول بیمه کانون سردفتران هستم. با وجود پرداخت 10 درصد حق تحریر ماهانه، متاسفانه دفترچه بیمه این کانون هیچ جا اعتباری ندارد و ما نمی توانیم از این دفترچه استفاده کنیم.

محمدی از اهواز: دخترم دانشجوی مهمان شهر اهواز است، دانشکده پزشکی جندی شاپور این شهر از تمامی دانشجویان مهمان خواسته یک دستگاه رایانه در اختیار دانشکده قرار دهند، آیا این رفتار آنها قانونی است؟

یک شهروند: سهام عدالت به فرزندان ذکور بالای 20 سال تعلق نمی گیرد. از دولت محترم خواستار رسیدگی به این امر را دارم.

مرادی از صحنه: امسال کارگران راه و ترابری استان کرمانشاه برای ترمیم آسفالت های جاده صحنه کرمانشاه قیرها را در کتری ذوب می کنند و روی آسفالت ریخته و روی آن نیز شن و ماسه می ریزند و به اصطلاح جاده را ترمیم می کنند، در حالی که این کار آنها باعث تصادفات گسترده ای شده و همچنین شن و ماسه ها، جاده را لغزنده کرده است، چرا پلیس راهنمایی و رانندگی که خود را حافظ جان مردم می داند، مانع این بی قانونی نمی شود؟

شجاعی از فردیس کرج: مدتی است آب شرب فردیس کرج بدمزه شده است. از اداره آبفای این منطقه درخواست رسیدگی دارم.