آرشیو سه‌شنبه ۲ مهر ۱۳۸۷، شماره ۲۳۸۷
جامعه - حوادث
۱۷

همدستی 2 برادر در قتل و سرقت های مسلحانه از مطب پزشکان

گروه حوادث: 2 برادر که مسلحانه از 5 مطب دندانپزشکی در بجنورد سرقت کرده و صاحب یک جایگاه سوخت را با شلیک گلوله به قتل رسانده بودند، دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار جام جم، سال گذشته مرد دندانپزشکی با مراجعه به اداره آگاهی خراسان شمالی، از سرقت مسلحانه 2 مرد نقابدار به مطبش خبر داد و گفت: من و منشی ام در مطب بودیم که زنگ مطب به صدا درآمد، وقتی منشی ام در را باز کرد، 2 مرد نقابدار با زور و تهدید وارد شدند و با تهدید اسلحه، پول های داخل کمدم را به سرقت بردند و متواری شدند.

پس از این شکایت، تحقیقات کارآگاهان برای دستگیری سارقان مسلح ادامه داشت، تا این که چند هفته بعد، دندانپزشکان دیگری به مرکز پلیس مراجعه و شکایت های مشابهی مطرح کردند.

جستجوی پلیسی برای دستگیری سارقان مطب دندانپزشکان ادامه داشت تا این که ساعت 2 بامداد 20 شهریور ماه امسال، یکی از کارگران جایگاه سوختی از بجنورد، با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس گرفت و از قتل صاحب جایگاه سوخت به نام علی خبر داد، به دنبال این تماس، کارآگاهان جنایی به محل حادثه اعزام شدند و پی بردند علی، صاحب جایگاه سوخت که بتازگی ازدواج کرده بود، به خاطر مقاومت مقابل سارقان مسلح، به قتل رسیده است.

به این ترتیب، جسد مقتول برای بررسی علت مرگ به پزشکی قانونی انتقال یافت و کارآگاهان جنایی در بررسی و تحقیق موفق به شناسایی عاملان جنایت شده و با دستگیری آنها به نام های کیوان و مهران که برادر هستند آنها در تحقیقات به 5 فقره سرقت از مطب دندانپزشکان و قتل اعتراف کردند. تحقیق از متهمان ادامه دارد.