آرشیو سه‌شنبه ۹ مهر ۱۳۸۷، شماره ۶۵۳۸
شهرستان ها
۱۶

اهدای یک میلیون و 200هزارقطعه بلیت اتوبوس به دانش آموزان نیازمند اصفهان

اصفهان-خبرنگاررسالت:

اعضای شورای شهر اصفهان با اهدای یک میلیون و 200 هزار قطعه بلیت اتوبوس شرکت واحد به دانش آموزان نیازمند شهر توسط شهرداری اصفهان موافقت کردند. براساس لایحه دو فوریتی مقررشد شهرداری اصفهان به منظور گسترش فرهنگ نیکوکاری وترویج سنت حسنه اسلامی وبهره مندی دانش آموزان بی بضاعت این تعداد بلیت به ارزش 360 میلیون ریال را برای کمک به دانش آموزان نیازمند شهر اصفهان به طور رایگان دراختیار کمیته امداد،سازمان آموزش و پرورش وسایر نهادهای حمایتی از دانش آموزان بی بضاعت قرار دهد. رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در این زمینه گفت: این سنت حسنه سالهای گذشته نیز توسط شهرداری اصفهان اجرا می شد و خوشبختانه امسال هم لایحه فوق با اکثریت آرا در شورای اسلامی شهر به تصویب رسید.

مهندس عباس حاج رسولیها با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید و ماه مهر تاکید کرد: همزمان با بازگشایی مدارس شاهد افزایش 25 تا 30 درصدی حجم مسافرین در سطح شهر هستیم که لازم است شرکت واحد اتوبوسرانی با همکاری راهنمایی و رانندگی مدیریت لازم را اعمال نموده و کمبودها را جبران نمایند.

وی به گزارشهای ارائه شده در جلسه اخیر کمیته سلامت استان اشاره کرد و گفت: گزارشهای ارائه شده دراین جلسه نشانگر این بود که وضعیت آب و هوای اصفهان از نظر آلودگی نگران کننده است به نحوی که شهر اصفهان در طول سال گذشته فقط 6 روز هوای پاک داشته است.