آرشیو پنجشنبه ۲ آبان ۱۳۸۷، شماره ۱۶۴۹
بورس - شرکت ها
۱۱

بورس مناطق

تبریز

در معاملات روز چهارشنبه بورس آذربایجان شرقی تعداد 1/4میلیون سهم از سهام 46شرکت دادوستد شد که 28درصد آن مربوط به خرید و 72درصد آن مربوط به فروش سهام بود.

بیشترین ارزش ریالی خرید در این تالار به سهام ایران ترانسفو، مخابرات ایران و بانک اقتصاد نوین اختصاص داشت.

کیش

در معاملات دیروز تالار منطقه ای کیش، تعداد یک میلیون و 886هزار و 577سهم به ارزش سه میلیارد و 805میلیون از سهام 15 شرکت دادوستد شد. از میان شرکت های دادوستد شده شرکت مخابرات ایران و بانک کارآفرین، از استقبال بیشتری برخوردار بودند. 80درصد مربوط به خرید و 20درصد مربوط به فروش سهام بود.

قم

در تالار بورس منطقه ای قم تعداد 9/1میلیون سهم به ارزش 4میلیارد و 74میلیون ریال دادوستد شد. 79درصد از حجم معاملات به خرید سهام در این تالار اختصاص داشت. بیشترین حجم معاملات را در این تالار سهام شرکت های بانک پارسیان، کنتورسازی و مخابرات ایران دارا بودند.

همدان

دیروز در معاملات بورس منطقه ای همدان، تعداد دومیلیون و 176هزار و 689سهم به ارزش دومیلیارد و 53میلیون و 7هزار و 483ریال دادوستد شد که 8درصد آن مربوط به خرید سهام و 92درصد آن مربوط به فروش سهام بود و این تعداد سهام متعلق به 12شرکت بود. از میان شرکت هایی که سهام آنها دیروز در تالار بورس منطقه ای همدان دادوستد شده، گروه بهمن، بانک کارآفرین و پارس خودرو بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

کرمانشاه

در معاملات روز گذشته در بورس منطقه ای کرمانشاه در مجموع تعداد 1350هزار سهم و حق تقدم به ارزش سه میلیارد و 12میلیون ریال دادوستد شده است که از این تعداد سهام 27درصد مربوط به خرید بود. تعداد سهام مبادله شده متعلق به 14 شرکت بود، همین طور از میان سهام مورد مبادله سهام شرکت های کنتورسازی ایران، ایران ترانسفو، بانک پارسیان و تراکتورسازی ایران از استقبال بیشتری نسبت به بقیه شرکت ها برخوردار بودند.