آرشیو پنجشنبه ۲ آبان ۱۳۸۷، شماره ۱۶۴۹
خودرو
۱۶

پیش فروش پراید برای سال 88 آغاز شد

گروه خودرو- پیش فروش اردیبهشت و فروردین ماه سال 88 شرکت سایپا برای خودروی پراید از سه شنبه گذشته در نمایندگی های مجاز این شرکت آغاز شد.

فرزاد نشان، مدیرفروش شرکت سایپا در گفت وگو با خبرنگار ما ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: فروش فروردین ماه سال 88 به دلیل تکمیل ظرفیت به اتمام رسیده به همین دلیل پیش فروش اردیبهشت و خرداد ماه با 10هزار سهم برای هر ماه از سه شنبه گذشته در نمایندگی های مجاز شرکت آغاز شده است.

مدیر فروش شرکت سایپا معتقد است: اجرای این نوع فروش موجب می شود که شرکت های خودروساز تا حدودی از تقاضای بازار مطلع شده و به این طریق بتوانند میزان تولیدات خود را برای سال آینده پیش بینی کنند.

نشان در ادامه می گوید در روش پیش فروش ثبت نام کنندگان از تخفیف 450 تا 480هزار تومانی برخوردار می شوند و در موعد مقرر نیز می توانند خودروی ثبت نامی خود را تحویل بگیرند.

مدیر فروش شرکت سایپا در ادامه در خصوص میزان ودیعه دریافت شده از ثبت نام کنندگان نیز عنوان کرد: ودیعه دریافتی از بت نام کنندگان اردیبهشت و خرداد ماه به ترتیب3 میلیون و 700هزار و 2میلیون و 700هزار تومان است که تاکنون از 10هزار سهمیه در نظر گرفته شده برای اردیبهشت ماه 7هزار سهمیه تکمیل شده است. نشان در پاسخ به این پرسش نیز که پیش فروش ریو و زانتیا از چه زمانی آغاز می شود عنوان می کند: زمان آغاز پیش فروش ریو هنوز مشخص نیست. اما در خصوص زانتیا این شرکت در انتظار آخرین توافق های شرکت پژو سیتروئن و سایپا برای میزان تولید این خودرو در سال آینده است که بلافاصله پس از اعلام توافقات پیش فروش این خودرو آغاز خواهد شد.