آرشیو پنجشنبه ۲ آبان ۱۳۸۷، شماره ۱۶۴۹
ورزش
۲۴

شهریان: حضور «علی آبادی» فرصتی برای ورزش زنان است

گروه ورزش- کاندیدای پست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک گفت: کاندیداها اعضای خانواده بزرگ ورزش هستند و انتظار می رود در فضایی سالم خودشان را تبلیغ کنند.

رباب شهریان، مدیرکل دفتر امور ورزش بانوان سازمان تربیت بدنی با بیان این که برای مدیران عالی رتبه ورزش ضروری است که در محیطی سالم تبلیغات کنند، اظهار کرد: تمام کسانی که برای کمیته ملی المپیک کاندیدا شدند، سوابق و خدمات بسیاری در ورزش دارند. کسی خارج از ورزش برای کمیته المپیک کاندیدا نشده است پس به عنوان یک مدیر ورزشی تمایل دارم فضای انتخاباتی سالم باشد؛ چرا که ماهیت ورزش این مهم را می طلبد.

شهریان درباره برنامه های خود برای حضور در کمیته اظهار کرد: در کمیته ملی المپیک 16 تا 17 کمیسیون فعالیت می کنند. قصد دارم در این بخش از توانایی زنان استفاده بیشتری شود. عضویت زنان در عرصه های بین المللی و کسب کرسی، حضور زنان در صحنه های بین المللی، دعوت از مربیان و مدرسان خبره زن و تربیت نیروهای انسانی رده بالااز اهم برنامه های من برای تصدی گری پست هیات اجرایی است.

نایب رییس فدراسیون هندبال با اشاره به اینکه ماهیت انتخابات این دوره کمیته المپیک رقابتی است، تصریح کرد: 20 نفر برای شش کرسی هیات اجرایی کاندیدا شدند. این مساله یعنی فضای رقابتی بر انتخابات حاکم است. نباید فضا طوری باشد که برای مطرح کردن خودمان دیگران را تضعیف کنیم.

شهریان درباره حضور علی آبادی برای تصدی گری پست ریاست کمیته ملی المپیک خاطرنشان کرد: حضور علی آبادی می تواند به ورزش کمک بسیاری کند. معتقدم، حضور علی آبادی در کمیته المپیک ارتقای 100درصدی ورزش بانوان را به همراه خواهد داشت. چرا که دیدگاه ویژه ای به توسعه ورزش زنان دارد.