آرشیو یکشنبه ۱ دی ۱۳۸۷، شماره ۲۴۵۷
ورزش
۱۸

واکنش مسی به انتقاد کرایف

گل: لیونل مسی، مهاجم آرژانتینی تیم بارسلونا به انتقاد اخیر یوهان کرایف از خودش پاسخ داد. کرایف از مسی انتقاد کرده بود که او نمی داند در نبرد ال کلاسیکو، چگونه خود را از ضربه های بازیکنان رئال مادرید دور نگاه دارد. مسی گفت: برای آنچه کرایف گفته، احترام قائلم و به حرف هایش توجه می کنم.

انتخاب 2 میزبان جام جهانی در یک زمان

فیفا: کمیته اجرایی فیفا تایید کرد مراحل انتخاب میزبان 2 جام جهانی 2018 و 2022 همزمان خواهد بود و کشورهای داوطلب میزبانی می توانند تقاضای خود را برای میزبانی جام جهانی 2018 یا 2022 در زمان تعیین شده ارائه کنند. کمیته اجرایی فیفا 2 میزبان جام جهانی 2018 و 2022 را در دسامبر 2010 انتخاب خواهد کرد.

تورس، کلید لیورپول

یورواسپورت: تورس از پایان نوامبر تا به حال به دلیل ناراحتی عضله ران، در ترکیب لیورپول قرار نداشته و قرار نیست امروز مقابل آرسنال به میدان برود. ونگر در آستانه این بازی مهم گفت: لیورپولی ها خیلی دلشان می خواست تورس را در این بازی در اختیار داشته باشند، لیورپول در درازمدت بدون تورس قدرتمند نخواهد بود. فکر می کنم تورس در ژانویه به فوتبال برگردد.

ژاوی وفادار می ماند

خبرگزاری فرانسه: ژاوی هرناندز بازیکن خط میانی بارسلونا. قراردادش با باشگاه بارسلونا را تا سال 2014 تمدید کرد. قرارداد قبلی او تا سال 2010 بود و به این ترتیب ژاوی دست کم تا 30 ژوئن 2014 با پیراهن بارسلونا به میدان خواهد رفت.