آرشیو یکشنبه ۱ دی ۱۳۸۷، شماره ۲۴۵۷
ورزش
۱۸

شوت - گل

شمس: به کویت می روم

جام جم: در حالی که چند روز پیش و پس از دریافت برنامه 4 ساله حسین شمس برای سرمربیگری تیم ملی فوتسال ایران توسط کمیته تیم های ملی قرار شده بود با این مربی قرارداد امضا شود، حسین شمس از امضا نشدن این قرارداد و رفتنش به کویت برای قبول سرمربیگری تیم ملی فوتسال این کشور خبر داد.

برنامه لیگ تغییر نمی کند

فارس: رئیس سازمان لیگ فوتبال گفت: برنامه تعطیلات لیگ برتر را به نحوی تنظیم کردیم که تیم ملی بتواند از آن استفاده کند و اگر هم نتواند به ما ربطی پیدا نمی کند و نمی توانیم تغییری در آن ایجاد کنیم. محمدی زمان پایان مهلت نقل و انتقالات را 14 دی اعلام کرد.

داماش 3 بازیکن خارجی می خرد

فارس: امیر عابدینی، مدیر عامل باشگاه داماش خبر از خرید 3 بازیکن از کشورهای مجارستان، اکراین و برزیل برای تقویت تیم فوتبال این باشگاه داد. داماشی ها دیروز صبح برای برپایی اردوی آمادگی 5 روزه به بندرعباس رفتند.

کریمی فعلابه الاهلی نمی رود

جام جم: مدیر روابط عمومی پرسپولیس اعلام کرد کریمی تا پایان قرارداد خود در پرسپولیس خواهد ماند و به الاهلی نمی رود.

مجیدی بر سر سه راهی

مهر: امتناع فرهاد مجیدی از سفر به ترکیه و همراهی تیم استقلال در اردوی این کشور، بحث جدایی او در تعطیلات نیم فصل را جدی تر کرده است. مجیدی در صورت خروج از فوتبال باشگاهی ایران یا باید به پیشنهاد ابراهیم قاسمپور و بازی در تیم دسته اولی الامارات پاسخ مثبت دهد یا منتظر بازگشت امید طیری (مربی استقلال) از سفر ازبکستان و رایزنی های او با تیم های ازبک باشد.

استقلال - پرسپولیس، 25 بهمن

فارس: دیروز جلسه هیات رئیسه سازمان لیگ برتر برگزار و تاریخ دیدار برگشت بازی استقلال پرسپولیس روز 25بهمن (2 روز پس از دیدار ایران و کره جنوبی) تعیین شد. این دیدار در چارچوب هفته 26 لیگ برتر انجام خواهد شد.