آرشیو پنجشنبه ۵ دی ۱۳۸۷، شماره ۴۱۰۷
اجتماعی
۴

همزمان با دهه فجر همه بسیجیان از خدمات بیمه تکمیلی درمان بهره مند می شوند

گروه اجتماعی- قرارداد بیمه تکمیلی و مازاد درمان ویژه بسیجیان سراسر کشور میان مؤسسه تامین درمان بسیجیان و بیمه ایران منعقد شد.

سردار غلامحسین کلولی، مدیرعامل بنیاد تعاون بسیج با اعلام این مطلب، گفت: باید توجه داشت که برادران شرکت بیمه در این قرارداد نباید نگاه ترحمی به بسیجیان داشته باشند، بلکه باید نسبت به این امر یک نگاه افتخاری داشته باشند.

وی افزود: بسیج یک فرهنگ و معرفت است که هر جا بنشیند در آنجا عزت، سربلندی، افتخار، غیرت و توسعه و پیشرفت خود را نشان می دهد.

به گزارش ایسنا، دکتر ریاحی فرد، مدیریت بیمه های اشخاص بیمه ایران نیز گفت: تا امروز درصد زیادی از جمعیت کشور حتی تحت پوشش بیمه های پایه نیز قرار نگرفته اند. وی افزود: در حال حاضر اکثر بسیجیان تحت پوشش بیمه های پایه و تامین اجتماعی هستند، اما برای ارائه خدمات بهتر باید بیمه های تکمیلی را تزریق کنیم که خوشبختانه با پیگیری های لازم این کار برای بسیجیان در شرف اجراست. گفتنی است، خدمات بیمه تکمیلی و مازاد درمان بسیجیان که در قالب صندوق حمایتی مؤسسه تامین درمان بسیجیان به نام «صندوق درمان طلایه داران» ارائه می شود، در فاز نخست طرح که به طور پایلوت انجام می شود، تعداد 20 هزار نفر از بسیجیان تهران بزرگ و خانواده هایشان را تحت پوشش قرار می دهد و طی برنامه زمان بندی مشخص و همزمان با ایام دهه فجر، بسیجیان سراسر کشور نیز می توانند از خدمات این صندوق بهره مند شوند.