آرشیو پنجشنبه ۵ دی ۱۳۸۷، شماره ۱۶۹۹
بانک و بیمه
۱۳

دکتر قنبری خبر داد ستقبال از گواهی سپرده بانک سپه

گروه بازار پول- مدیرعامل بانک سپه از استقبال گسترده مردم از گواهی سپرده یکساله این بانک با نرخ سود علی الحساب 19درصد خبر داد.

دکتر حسنعلی قنبری در گفت وگو با پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه اظهار داشت: بانک سپه به عنوان اولین بانک دولتی صادرکننده گواهی سپرده با نرخ 19درصد محسوب می شود.

وی در ادامه با اشاره به ویژگی های این گواهی اظهار داشت: گواهی سپرده ویژه سرمایه گذاری عام بانک سپه با نرخ سود علی الحساب 19درصد یکساله معاف از مالیات، بی نام و قابل انتقال به غیر می باشد. دکتر قنبری گفت: سود علی الحساب 19درصدی این گواهی هر ماه به خریداران پرداخت خواهد شد. وی با بیان اینکه استقبال بی نظیر مردم باعث شد تا درخواست افزایش سقف این اوراق را به بانک مرکزی ارائه کنیم، افزود: با توجه به روند موجود پیش بینی می شود زودتر از موعد مقرر این گواهی ها در شعب بانک به فروش برسد. مدیرعامل بانک سپه با بیان اینکه ارائه چنین طرح هایی باعث جذب منابع جامعه و هدایت آن به بخش های مولد و مورد نیاز اقتصاد کشور خواهد شد، اظهار داشت: وجود حجم زیاد نقدینگی در جامعه اجرای چنین طرح هایی را الزامی می کند. وی با اشاره به سیاست گذاری بانک سپه در خصوص ارائه این گواهی اظهار داشت: سیاست بانک سپه ارائه این گواهی ها به افراد حقیقی و مردم است؛ چرا که اعتقاد داریم منابع مردم در بانک ماندگاری بیشتری دارد.دکتر قنبری با اعلام تشکر خود نسبت به خریداران این گواهی ها و اعتماد مشتریان به بانک سپه اظهار داشت: تمام سعی و تلاش بانک سپه ارائه خدمات بهتر و شایسته تر به مردم و مشتریانی است که این بانک را برای دریافت خدمات پولی خود انتخاب کرده اند.

وی افزود: بانک سپه تمام تلاش خود را برای تحقق اهداف کلان اقتصادی و نقش آفرینی در این راستا به کار گرفته و به این روند ادامه خواهد داد. بر اساس این گزارش گواهی سپرده ویژه بانک سپه با نرخ سود علی الحساب 19درصد بانک سپه از اول دی ماه در تمام شعب این بانک عرضه و مورد استقبال گسترده مردم قرار گرفت. این گزارش می افزاید گواهی فوق یکساله با نرخ سود علی الحساب 19درصد، بی نام، قابل انتقال به غیر بوده و سود آن نیز هر ماه به خریداران این گواهی پرداخت خواهد شد.