آرشیو پنجشنبه ۵ دی ۱۳۸۷، شماره ۱۶۹۹
ورزش
۲۴

درخواست کتبی استقلال برای تغییر زمان داربی

گروه ورزش- مدیرعامل باشگاه استقلال تهران گفت: با درخواستی کتبی از سازمان لیگ برتر خواهان تغییر زمان داربی تهران شده ام.

امیر رضا واعظی آشتیانی گفت: هنوز برنامه نیم فصل دوم را مطالعه نکردم، اما می دانم که بازی های فشرده ای پیش رو است. در هر صورت درباره تاریخ بازی داربی ما درخواست کتبی را به سازمان لیگ ارائه داده ایم تا در صورت امکان تاریخ آن را تغییر دهند.

در هر صورت ما به تصمیم های فدراسیون فوتبال احترام می گذاریم، اما امیدواریم این احترام دو طرفه باشد تا باشگاه ها نیز متضرر نشوند. واعظی آشتیانی درباره شرایط باشگاه استقلال تهران اظهار کرد: اگر اکنون آرامش بر باشگاه حاکم است تنها یک نفر در آن نقش نداشته است، بلکه علاوه بر مدیریت، تشکیلات و تمامی مجموعه از جمله کادر فنی و بازیکنان نیز در این مسیر گام برداشتند. ما تلاش کرده ایم تا باشگاه را به سمتی ببریم که حاشیه ها از آن حذف شود و در کنار تفکر و خرد جمعی به جای پاسخگویی به حاشیه ها به سمت پیشرفت حرکت کنیم. بی تردید در این راه نقش هواداران باشگاه نیز بسیار تاثیر گذار بوده است.

وی درباره اردوی استقلال در ترکیه نیز گفت: این اردو در شرایط بسیار خوبی برگزار شد و خوشبختانه آرامش موجود در اردو برای تیم فوتبال بسیار مهم بوده است. من در روز سه نوبت گزارش این اردو را از قلعه نویی دریافت می کنم. واعظی آشتیانی درباره جذب بازیکنان جدید در استقلال نیز گفت: درباره اولروم با ابومسلم به تفاهم نرسیدیم ضمن آن که پیشنهاد جذب اشپتیم آرفی نیز چندان جدی نبود. درباره جدایی بازیکنان نیز پیشنهادی درباره جذب فرهاد مجیدی از باشگاه مس کرمان وجود داشت که با آن مخالفت کردیم، اما در حال حاضر پیرامون حضور هاشم بیگ زاده در تیم مس کرمان با این باشگاه در حال مذاکره هستیم که احتمال می دهم در آخرین روزهای نقل و انتقالات این انتقال نهایی شود.