آرشیو سه‌شنبه ۱۰ دی ۱۳۸۷، شماره ۱۷۰۳
خودرو
۱۶
رویداد

ستاد مدیریت حمل و نقل و مصرف سوخت اعلام کرد

مهلتی دیگر برای شرکت کنندگان در طرح خروج خودروهای فرسوده سال 86

روابط عمومی ستاد حمل و نقل و سوخت- ستاد مدیریت حمل ونقل و سوخت طی اطلاعیه ای، زمان پذیرش مراکز اسقاط و پرداخت وام طرح خروج خودروهای فرسوده را در سراسر کشور تمدید کرد.

این ستاد اعلام کرد: با توجه به درخواست شماری از متقاضیان طرح خروج خودروهای فرسوده 86 که تا تاریخ پنج دی ماه آخرین مهلت پرداخت وام موفق نگردیده اند فرآیند اسقاط خودرو و دریافت وام را طی کنند و به جهت جلوگیری از مشکلات احتمالی، مهلت پذیرش در مراکز اسقاط 12 دی ماه و مهلت اعطای وام توسط بانک های عامل تا پایان دی ماه تمدید می شود.

همچنین ستاد مدیریت حمل ونقل و سوخت نکاتی را جهت تسریع کار متقاضیان یادآور شد.

1 - تنها متقاضیانی می توانند فرآیند را تا زمان مقرر ادامه دهند که پرونده اعتباریشان توسط شعبه مربوطه تکمیل و همچنین نمایندگی و مراکز اسقاط را مشخص کرده باشند.

2 - با توجه به اینکه تعدادی از متقاضیان در هنگام ثبت نام، شماره تلفن های خود را اشتباه ثبت نموده یا تغییر داده اند لازم است به صفحه شخصی اینترنتی خود در سایت مراجعه و نام، آدرس و شماره تلفن مرکز اسقاط را مشاهده و سریعا به این مراکز مراجعه کنند.

3 - با توجه به اینکه تعدادی از متقاضیان این طرح، تایید اسقاط خودروی آنها توسط راهور ناجا با تاخیر مواجه شده است باید هر چه سریع تر به راهور استان یا به راهور مرکز مراجعه و ورود اطلاعات تایید اسقاط توسط پلیس راهور ناجا را برای ارسال به ستاد پیگیری نمایند.

4 - با توجه به اینکه مقداری از ارزش خودروی جایگزین معمولااز سوی متقاضی تامین می گردد لازم است متقاضیان نسبت به تامین مبلغ مورد نیاز در مهلت مقرر اقدام کنند.

5 - زمان اعلام شده به هیچ وجه تمدید نخواهد شد و این ستاد نسبت به پرداخت وام متقاضیان باقیمانده پس از تاریخ اعلام شده هیچ گونه تعهدی نخواهد داشت.