آرشیو پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۸۷، شماره ۲۴۶۷
سیاسی
۲

جلسه مشترک دولت و مجلس برای تعیین قیمت نفت در بودجه

گروه سیاسی: سرانجام جلسه مشترک دولت و مجلس درخصوص تعیین نرخ نهایی نفت در بودجه و لایحه هدفمند کردن یارانه ها در هفته گذشته برگزار شد و علی لاریجانی، رئیس مجلس با تایید برگزاری چنین جلسه ای، حتی اعلام کرد که تعداد این جلسات 2 نشست بوده است.

علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی بعد از حضور در جمع خبرنگاران با تایید خبر برگزاری نشست هایی بین دولت و مجلس درخصوص بودجه سال آینده مجلس و تعیین قیمت بنزین تاکید کرد که در دو نشستی که میان دو قوه بوده، درخصوص کاهش قیمت نفت و تاثیر احتمالی آن در بودجه و لایحه هدفمند شدن یارانه ها نیز مباحثی مطرح شده است.

لاریجانی درخصوص زمان ارائه لایحه بودجه سال آینده به مجلس که تا همین زمان هم دیر شده، گفت که مجلس خواستار ارائه سریع بودجه از سوی دولت است.وی درباره پاسخ نامه وی از سوی رئیس جمهور درخصوص عملکرد تبصره 13 در بودجه سال 86 نیز گفت: این گونه نامه نگاری ها معمولی و طبیعی است، اما از این که پاسخی درباره این نامه ارائه شده هنوز اطلاع دقیقی ندارم. رئیس مجلس تاکید کرد که رایزنی دولت، مجلس و قوه قضاییه در این خصوص در حال انجام است.لاریجانی درخصوص استیضاح وزیر جهاد کشاورزی نیز گفت: بهتر است صبر کنیم تا ببینیم چه اتفاقی می افتد.