آرشیو پنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۸۷، شماره ۶۶۲۱
شهرستان ها
۶

چند خبر کوتاه از بهبهان

بهبهان - خبرنگار رسالت:

تصویب سه رشته فنی و مهندسی در دانشگاه آزاد بهبهان

در جلسه ای با حضور دکتر زاهدی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و دکتر سالاری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهبهان سه رشته مهندسی برق، مهندسی متالورژی و مهندسی مکانیک تصویب گردید که درسال آتی در دانشگاه آزاد واحد بهبهان در این سه رشته دانشجو پذیرفته خواهد شد.افتتاح ساختمان دانشکده کشاورزی دانشگاه آزاد بهبهان ساختمان سه طبقه دانشکده کشاورزی و دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهبهان در زمینی به وسعت 16 هزار مترمربع با زیربنای 1500 مترمربع شامل آزمایشگاه واحد، واحد آموزشی، اتاق رئیس دانشگاه، اتاق مدران گروه آموزش عالی جهت رشته های کشاورزی، دامپزشکی و علوم دامی افتتاح و بهره برداری از آن آغاز شد.

***

نمایشگاه آثار نماز نمایشگاهی تحت عنوان نمایشگاه آثار نماز با شرکت واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی واحد 6 با آثار محوریت نماز برگزار گردید.

***

کمک نقدی و جنسی به مساجد بهبهان

در چهارمین گردهمایی ائمه جماعات، رابطین فرهنگی و مراسم تجهیز مساجد حجت الاسلام برازش رئیس اداره تبلیغات اسلامی بهبهان گفت: به 110 مسجد شهرستان از طریق این اداره هرکدام مبلغ ده میلیون ریال وجه نقد برای تعمیرات مساعدت شده و به 110 مسجد دیگر از طریق اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کمک نقدی مساعدت خواهد شد.

وی افزود: همچنین 60 دستگاه کولر دو تکه و 120 تخته فرش 12 متری و ده دستگاه سیستم صوتی تهیه شده که عنقریب بین مساجدی که نیاز دارند توزیع خواهد شد.

***

عدم نصب برچسب قیمت روی اجناس 30 هزار تومان جریمه دارد

علی دشتی رئیس اداره بازرگانی شهرستان بهبهان از چاپ و توزیع 200 هزار اتیکت قیمت یکنواخت به طور رایگان بین اصناف و بازاریان شهرستان بهبهان خبر داد وگفت: طرح 15 روزه ای برای سر و سامان بخشیدن به نرخ اجناس و رعایت نصب برچسب اتیکت قیمت در حال اجرا است که به دنبال آن بازرسان این اداره با راهنمایی بازاریان بر رعایت قوانین و مقررات نظام صنفی نظارت خواهند کرد.