آرشیو شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۸۷، شماره ۱۸۹۱
ورزش
۱۳

گلایه عزیز علی حسینی از فدراسیون وزنه برداری

«ما دنبال بهانه گیری یا فرار از اردو نیستیم. از مسوولان فدراسیون وزنه برداری هم گلایه دارم که چرا حداقل این مسائل را خودشان از من نمی پرسند تا این گونه برداشت های حاشیه یی هم به وجود نیاید.»

پدر و مربی سعید علی حسینی در خصوص غیبت های وزنه بردار جوان تیم ملی کشورمان می گوید تنها علتی که سعید به اردوی ازبکستان نرفت، تحصیلش بود و هیچ علت دیگری نداشت.

چندی پیش پس از اتمام اردوی ازبکستان شایعات متعددی در خصوص غیبت علی حسینی و حضور نیافتن او در اردوی تیم ملی وزنه برداری به وجود آمد تا جایی که برخی می گفتند دلیل نرفتن سعید علی حسینی به اردوی ازبکستان مشکل دیرینه او و پدرش با حسین رضازاده سرمربی تیم ملی وزنه برداری بوده است.عزیز علی حسینی قهرمان وزنه برداری آسیا درباره شایعات پیش آمده می گوید:«در روزهای اخیر برخی گفته اند ما اردو را تحریم کرده ایم و سعید نمی خواهد اردو برود یا سخنانی از این دست که من همه آنها را تکذیب می کنم. تنها مشکل ما، ادامه تحصیل سعید بود که در این روزها ما را با مشکل مواجه کرده است.»علی حسینی در مورد مشکل تحصیلی فرزندش توضیح می دهد: سعید از سال سوم راهنمایی در اردوی تیم ملی بوده است و نتوانسته تحصیلاتش را به اتمام برساند. در این دو سال که سعید محروم بود سعی کرده است عقب افتادگی های تحصیلی خود را جبران کند به طوری که تاکنون او همه واحدهای سال سوم دبیرستان را به جز سه درس پاس کرده است. این سه درس هم برای او بسیار مشکل است. به همین جهت برای او معلم خصوصی گرفته اند تا بتواند در امتحان های خردادماه در این درس ها موفق شود و دیپلم بگیرد. این تنها علتی بود که سعید در این روزها به اردو نرفت. او هر روز درس می خواند و پس از ساعت 6 بعدازظهر به بعد با پدرش تمرین می کند.به عقیده عزیز علی حسینی ورزشکار بی سواد فایده یی ندارد. سعید پس از وزنه برداری اش هم باید به فکر ادامه زندگی باشد و بدون تحصیل نمی تواند موفق باشد:«طبق برنامه ریزی هایی که کرده ایم نمی گذارم از تمرین هایش عقب بیفتد. این مساله را در روز 26 بهمن ماه که آخرین مرحله لیگ وزنه برداری است، خواهیم دید. او در این رقابت ها خوب وزنه می زند.»